Gaudeamus, final countdown: 9…

V-am promis sumarul antologiei MILLENNIUM 2. Iată-l:

  • Michael Haulică – Anotimpul de praf
  • Don Simon – Priveşte înainte cu mînie
  • Liviu Radu – Complexul lui Oedip
  • Ladislau Daradici – Şobolanul
  • Ana-Veronica Mircea – Rayadatis
  • Andrei Valachi – Călătorie prin natură moartă alternată cu peisaj românesc
  • Cotizo Draia – Aşteptînd la Sargos
  • Ana-Maria Negrilă – Împăratul de îngheţată
  • Val Antim – Fenomen inexplicabil de violare
  • Radu Pavel Gheo – Cîinii nu pot iubi
  • Mihail Gălăţanu – Răzbunarea
  • Voicu Bugariu – Ucigaşul melcilor
  • Ovidiu Bufnilă – Apocalipsa după Buf
  • Costi Gurgu – În umbra legii
  • Mirel Palada – Pîndarul
  • Florin Pîtea – Veniţi afară!

Cele şaisprezece poveşti sînt precedate de o introducere a subsemnatului (care poartă acelaşi titlu ca şi antologia: „Şase ani de Ficţiuni”) şi urmate de obişnuitele repere bio-bibliografice ale autorilor. Aceasta este, cred, cea mai personală, cea mai dragă dintre antologiile pe care le-am compilat pînă în prezent; cred că îmi reprezintă cel mai corect opţiunile în calitate de editor. Sper să vă fie pe plac.

Volumul va număra undeva la 320 pagini şi va costa în librării 30 lei. Va fi însă disponibil la tîrg, probabil de joi 26 noiembrie încolo. Acceptăm însă şi precomenzi pe adresa ştiută, pentru cei care nu vor reuşi să ajungă la Gaudeamus.

PS off-topic: V-am promis ieri că azi vă arăt ce-am gătit ieri. Mă conformez:

Se cheamă paste cu pui cu legume şi o reţetă aproximativ similară a fost prezentată pe acest blog acum vreo doi ani. Între timp, am simplificat reţeta şi am adaptat-o gusturilor familiei. Am renunţat la mare parte din uleiul folosit pentru prăjirea legumelor şi, dintre condimentele utilizate iniţial, am reţinut doar sarea, piperul şi boiaua ungurească. Timpul de preparare (de la zero) a fost de aproximativ o oră. Cele 4 doamne şi domnişoare (fiică, soţie, mamă şi soră) m-au declarat maestru, prin urmare am fost foarte mulţumit. Pentru consultaţii vă stau la dispoziţie… după întîi decembrie!

9 gânduri despre &8222;Gaudeamus, final countdown: 9…&8221;

  1. Wow da’ ce de povestiri bune! De autori ce sa mai zic! 🙂
    Frumoasa surpriza ,frumoasa carte! Sunt sigur ca va fi apreciata!
    Felicitari Ursule rau! 😀

  2. @vlad: multumeeeesc! si sa vezi ce povesti frumoase contine! sint tare mindru de carticica asta (care va avea vreo 300 si ceva de pagini!), cred ca e cel mai misto lucru facut de mine pina acum. pe bune!

  3. Sper sa vad in curtea editurii tale cativa autori buni: Zully Mustafa, Andrei Ruse, Roxana Branceanu si nu in ultimul rand, cu voia dumneaei, Lorena Lupu …

  4. Pingback: Gaudeamus, final countdown: 4… « Ugly Bad Bear’s Blog

  5. ValAntim……… stii ce dor mi-e de el citeodata? parca ma loveste, ca de cineva din familie. si nici n-am apucat sa vorbim cine stie ce.

  6. @april: mi-l amintesc, mort de somn bietul de el, cu perna in brate, cautind un pat in care sa doarma, in vreme ce in camera pe care o impartea cu andi valachi se desfasurau aprige activitati cenacliere nocturne. pina la urma, a venit si-a dormit la mine si la gheo in camera, spunindu-ne ca noi, cei care la rindul nostru cenaclizam acolo (de fapt, in noaptea aceea s-au pus bazele primei antologii kult, vremea demonilor), macar o faceam la un nivel sonor acceptabil. dar cel mai dor mi-e de vocea lui si de accentul usor cintat si de calmul cu care reusea sa ma faca sa revin cu picioarele pe pamint de cite ori era nevoie…

Lasă un răspuns

