Gaudeamus, final countdown: 7…

Am o veste. Michael a decis că nu vrea să ne grăbim cu publicarea volumului său de POVESTIRI FANTASTICE. Vom scoate cartea în cursul primului trimestru al anului viitor. Nu vrea să o redactăm şi tipărim pe fugă, să facem o treabă de mîntuială. Ceea ce e absolut de înţeles. Prin urmare, la tîrg Mike va fi prezent doar cu antologia DANSÎND PE MARTE ŞI ALTE POVESTIRI FANTASTICE. Nu ştiu dacă să o numesc o veste proastă (fiindcă nu vom avea cartea) sau o veste bună (fiindcă, atunci cînd va ieşi, probabil în februarie, va fi o carte muncită cum se cuvine). E o veste.

Veşti am şi pentru aceia care aşteaptă cu înfrigurare DUNE: CRUCIADA MAŞINILOR. Cartea n-a venit încă de la tipografie, aşa că mă văd nevoit să-mi cer scuze acelora care au comandat deja cartea. De cum o vom primi, o veţi primi şi voi.

Şi, în fine, o veste bună: Mircea Pricăjan (a cărui povestire „Radio Live” poate fi citită în antologia DANSÎND PE MARTE ŞI ALTE POVESTIRI FANTASTICE) a acordat un interviu publicaţiei Informaţia de Vest din Oradea, un interviu exhaustiv în care vorbeşte despre ceea ce scrie şi ceea ce traduce. Merită citit. Găsiţi textul integral al interviului aici.

13 gânduri despre &8222;Gaudeamus, final countdown: 7…&8221;

  1. mam[, eu abia acum am observat. a disparut caciulita tip gerula si a aparut un individ gen voievodul carpatin…
    gerula, gerula,
    revin-o mancati-as… ochii

  2. da, este; da’ chariot e trasura, caleasca sau shareta (cum se zice nu mai stiu pe unde), in nici un caz caruta
    hai sa-i zicem:
    wagon convertible
    😀

  3. Cum as face-o de placere, nu pe bani (adica nu asa de multi cat as vrea io, sic!), normal ca as traduce numa’ ce-mi place mie foarte mult: Wilson, Peter Watts, Flynn sau clasici. Tare mult mi-ar place traduc neste „scurte” de Tiptre, Ellison, Swanwick sau GRRM…
    Doh, viseuri…

  4. @Aspoiu-Da-i bataie! sunt sigur ca bunul urs te va include printre optiunile majore! Iar eu unulvoi fi incintat sa citesc in romana autori anglofoni! Don’t let me dawn!

Lasă un răspuns

