Gaudeamus, final countdown: 3…

Gata! Am terminat cu antologia MILLENNIUM 2: ŞASE ANI DE FICŢIUNI. Am pus ultima virgulă lipsă, am adăugat clasificarea CIP şi paginile de gardă, am compilat dicţionarul de autori. Luni va pleca la tipar, iar joi, cel mai tîrziu vineri va fi pe tarabă. Restul de cinci cărţi aflate încă în tipografie vor fi de găsit încă din prima zi, adică de miercuri. Da, inclusiv DUNE: CRUCIADA MAŞINILOR. Încă o dată, îmi cer scuze celor care au făcut comenzi pentru acest volum, cartea va ieşi din tipografie abia miercuri dimineaţă. Dar s-au tipărit destule, vor fi destule pentru toată lumea, iar reducerea de 10% anunţată pentru pre-comenzi va fi onorată.

Pe plan personal, astăzi cei dragi mi-au făcut o surpriză. Fără vreun avertisment prealabil, Lucişoara, Ştefana, Cumnăstela şi nepotul meu preferat m-au luat ca din oală de la computer, m-au pus să mă bărbieresc şi să mă îmbrac frumos şi m-au dus la un restaurant rustic (un Martel fin, o ciorbă de perişoare a la grec şi nişte papanaşi  yummy) şi apoi la o partidă de bowling, ca să mă sărbătorească în avans, căci luni, de ziua mea, voi fi în drum spre Bucureşti. Am avut o zi tare frumoasă şi mi-a mai trecut din tîrşa care mă încerca la gîndul că o să-mi petrec cea de-a patruzecea aniversare conducînd pe drumurile patriei.

Mîine fac bagaje, pregătesc pachete cu cărţi, fac curat în maşină, iar luni dimineaţă… la drum spre capitală!

24 de gânduri despre &8222;Gaudeamus, final countdown: 3…&8221;

  1. La multi ani si tot ce-ti mai doresti tu, noi asteptam sticla aia cu margele deasupra pe care va trebui s-o imparti cu prietenii ca sa vezi si tu cum e sa schimbi prefixul 🙂
    In rest, sanatate familiei si fericire, putere de munca si la cat mai multe carti publicate!

  2. mulţi ani cu sănătate! curat patriotism: să-ţi dedici împlinirea a 40 de toamne tăierii de-a curmezişul a mândrei noastre patrii. 🙂 să ne trăieşti şi să-nfloreşti!

  3. vroiam sa iti zic la multi ani maine… dar m-am gandit ca mai bine te las sa conduci in liniste, ca sa nu te culegem de pe vreun stalp 😛 asa ca la multi ani acum, ne vedem la targ 😀

Lasă un răspuns

