Gaudeamus, final countdown: 2…

Maşina e încărcată cu cărţi, bagajele-s aproape gata, palinca e la loc sigur în portbagaj, datoria civică mi-am făcut-o şi-am votat şi, da, mami, mi-am pus şi încărcătorul telefonului. Acum nu fac altceva decît stau, fumez şi încerc să mă gîndesc ce anume o să uit să iau cu mine… Fiindcă sigur o să uit ceva. Important e să nu uit să pun destule exemplare din fiecare volum.

PS: Printre picături mă distrez de aiurelile debitate pe toate posturile TV şi de cît de stupide-s unele dintre „fraudele” raportate la televiziuni, care s-au întrecut în a-şi înfiinţa linii speciale dedicate, doar-doar l-or prinde pe Vasile Blaga cu sacu’ cu voturi furate şi red handed de la atîtea ştampile puse în ciuda prostănacului. Stupizenii de-astea au fost mereu. Problema e că la alegerile anterioare a existat o oarecare polarizare mai împrăştiată în privinţa identităţii ăluia rău. Acum, măcar la capitolul ăsta, domneşte un consens cvasi-iliescian: va fi clar fraudă şi cine altcineva s-o pună la cale dacă nu oamenii marinelului? Mi-e clar că va exista şi un tur al doilea, probabil că rezultatul de-atunci e greu de prevăzut, dar mi-aş dori să-l văd pe Băse cîştigînd numai ca să crape fierea-n toată suflarea pesedistă. Mai trist e că ar crăpa fierea şi în liberali, pe care-i credeam mai deştepţi de-atît şi mai capabili să vadă dincolo de interesele lor personale. But I can live with that. Liberali au fost şi-or mai fi, măcar în gîndire. Poate mai puţini, dar mai de calitate.

Altminteri, deşi ştiu că n-are şanse, vă îndemn să-l votaţi pe Remus Cernea în acest prim tur. A sosit timpul ca preşedintele ţării ăsteia să fi citit mai mult (inclusiv sefe), să-i ţopăie inima cînd ascultă altceva decît manele şi, în acelaşi timp, să aibă coaie atunci cînd face oarece şi cînd deschide gura. Nu-i vorbă, şi Băse are coaie şi cînd face, şi cînd vorbeşte. Problema lui e că la primele două puncte stă mult mai prost.

15 gânduri despre &8222;Gaudeamus, final countdown: 2…&8221;

  1. telefonul, nene ursule, telefonul, nu uitati telefonul… Greu de prins la telefon dar in schimb aveti casuta vocala…
    bafta la targ si sa veniti inapoi fara cartile cu care plecati….

  2. Da un semn sa stim si noi daca ai ajuns cu bine! Era bine daca iti construiam un bearmobil ca la batman! Ii puneam numai gadgeturi sf si mergea brici! 😀

  3. @dorin, oana, skandalouz: multumiri. v-astept pe la noi pe la taraba, sa ne cinstim.
    @voicunike: raportez, bebe poate confirma, am ajuns cu bine, cu tot cu bearmobil.

Lasă un răspuns

