Gaudeamus, tîrg frumos: day two

Ieri am ajuns la tîrg abia după cinci după-masa. Mai întîi a fost o înregistrare la Radio, pentru emisiunea lui Ștefan Ghidoveanu, Exploratorii lumii de mîine. Am vorbit despre cărțile Millennium Press și i-am invitat pe ascultători la lansarea de sîmbătă, la ora 16. Apoi am așteptat. Și am așteptat. Și am așteptat. Pînă după ora 17, cînd, într-un tîrziu, am luat de la tipar CRUCIADA MAȘINILOR. Cînd am ajuns la Romexpo, cărțile au fost primite cu entuziasm de cititorii care așteptaseră răbdători sosirea lor și cu ușurare de către Bebe și Nicu. Am răsuflat și eu ușurat și am bîntuit un pic printre standurile celorlalte edituri. Dacă miercuri au venit oltenii, ieri a apărut cel dintîi moldovean, Dan Popescu. A trecut pe la noi și Alex Sima de la Townportal Books, care mi-a povestit despre noul său proiect. Alți doi moldoveni, botoșăneanul George Lazăr și gălățeanul Marian Coman, urmează să sosească azi.

Acum vă las, mă duc să recuperez un pachet cu antologia MILLENNIUM 2. Sînt tare curios cum va fi ieșit.

PS: Și un update la datele privind lansarea Lorenei Lupu cu volumul HYDE PARK, aici.

19 gânduri despre &8222;Gaudeamus, tîrg frumos: day two&8221;

  1. Horia, te rog sa nu mi-o iei in nume de rau. Nu sunt carcotas de felul meu, dar s-a intamplat ceva foarte serios cu „Cruciada”! Poate din cauza precipitarii de la tipar? E cea mai slaba calitativ din toata seria. Nu am putut ajunge in targ, am rugat un prieten. A stat saracu’ vreo jumatate de ora sa caute un exemplar cat de cat acceptabil la foi. Ce sa mai zic de hartie, care, dupa mine, scade mult valoarea cartii. Din pacate nu a vazut cotorul cartii, al carui finisaj este execrabil, parca e falia San Andreas. Daca n-as fi asa de innebunit de subiect, aproape ca mi-ar fi rusine s-o tin in biblioteca. Pacat, mare pacat! Ce-o fi cu Shik&Stefan astia, chiar nu se preocupa deloc de cum arata munca lor? Probabil continutul va atenua aceste neplaceri. Ma rog…

  2. Intrucat nu stiam unde sa pun intrebarea asta, o fac aici, chiar daca este nitel off topic.
    Ce faceti cu toate continuarile lui Brian Herbert, care deja au aparut, acolo la mama lor? Adica Hunters of Dune, Sandworms of Dune, Paul of Dune si mai nou The Winds of Dune? Le veti traduce si publica? Eu unul le astept ca painea calda! Si grabiti-va si cu Abatia 2 si 3.
    Spor!

  3. dupa Trilogia Legendele Dunei, mai mult ca sigur o sa apara Hunters of Dune si Sandworms of Dune.( ar fi super sa fie publicata pana la sfarsitul anului viitor macar Hunters of Dune).

  4. Catalin, nu esti singurul care asteapta acele titluri. Si eu le astept, dar sunt foarte sceptic in ceea ce priveste aparitia lor intr-un viitor apropiat.

  5. Sebi – scepticismul ca un fel de.. hobby – sau ce altceva te determina sa fii asa sceptic? 🙂

    Iar ce zicea Mateo de cotor cu falii, asta aduce a boala a la Tritonic, sper sa nu o fi luat-o si Millennium, zic si eu, dar sa vedem ce zice Mr. Bear.

  6. @everybody: da, cotorul a iesit cam sifonat. au venit de la tipografie doar 500 de exemplare, care-au fost lasate prea putin timp sa li se intareasca adezivul. graba, de… si tot au ajuns cu intirziere! restul tirajului vine in cursul acestei saptamini. sper sa fie ok.
    hirtia… e aceeasi hirtie ca si la celelalte titluri din serie.
    aceeasi tipografie avea in lucru (de mai bine de o luna) si antologia lui bruce sterling… inca n-a iesit… 😦
    despre titlurile viitoare: mai mult de doua titluri pe an din seria Dune nu putem scoate. ghidovenii sint si ei oameni si nu roboti. abatia 2 si 3 vor iesi in 2010 la inceput. vinzarile primului volum n-au fost tocmai grozave, asa ca a fost nevoie sa revizuim strategia. scalzi… curind! nu mai spun date, ca prea sar toti ca arsi atunci cind nu le respectam (din vina noastra sau a altora, chiar n-are importanta).
    ceea ce as vrea sa se inteleaga este ca, spre deosebire de alte edituri, MP are un staff de 4 oameni, care face tot, de la redactare, design de coperta, DTP, supravegherea tiparului si copyright management la pachetele cu comenzi. ne straduim cum putem si cit putem. mai mult vom putea face atunci cind vom fi mai multi. si vom fi mai multi atunci cind vom vinde si mai mult. cam suna a cerc vicios, dar asta e situatia.

Lasă un răspuns

