Gaudeamus: postludiu

Ca de obicei, în ultimele trei zile ale tîrgului lucrurile s-au precipitat. Vineri am pierdut o grămadă de vreme aşteptînd venirea curierului care trebuia să ne-aducă exemplare din a doua antologie MILLENNIUM: ŞASE ANI DE FICŢIUNI. După un timp, l-am lăsat pe Mike planton în aşteptarea coletului şi-am plecat să fac nişte plăţi (că doar se încasase destul de mult în zilele precedente şi banii trebuie să circule, nu?).  Coletul a sosit în cele din urmă, îndeajuns de tîrziu încît să ajungă în tîrg deodată cu mine. Tare-s mulţumit de felul în care-a ieşit cărticica.

Sîmbătă a fost, de departe, o zi cumplit de plină. A început la ora 12, cu decernarea premiilor SRSFF (şi da, am luat şi noi premiu!), iar apoi cu o avalanşă de lansări, la Tritonic, Paralela 45, Humanitas, Nemira, noi, şi Leda. Poze găsiţi la Bebe şi Nicu, precum şi pe blogul Nemiroizilor. În ce mă priveşte, n-am să vă arăt decît două, pe care le am mulţumită Onei şi lui Mike. Cînd mai apar, am să vă mai indic unde le veţi putea vedea.

Spre seară, cînd toată lumea a început să se relaxeze, pentru mine a început a doua lansare a zilei, în afara tîrgului, de astă dată, cu Lorena Lupu şi-al său HYDE PARK. Poze şi o relatare amănunţită, aici.

Abia duminică pot spune c-am simţit şi eu binefacerile tîrgului de carte pe de-a-ntregul. Adică m-am putut bucura de o jumătate de oră de poveşti, în linişte şi-n compania unei beri (şi a unui ice tea pentru mine), cu Dan Penescu, Mike, Mircea, Vlad şi Nicu. Probabil că Mike are poze şi a promis că o să ni le-arate.

Au început să apară şi reacţiile post-tîrg: Oanei Stoica-Mujea i-a plăcut mult cartea Lorenei, iar Mihail Gălăţanu ne-a popularizat noutăţile aici.

Una peste alta, a fost un tîrg frumos şi, ca de obicei, prea scurt pentru atîtea cărţi, atîtea evenimente şi, mai ales, pentru atîţia prieteni. Mai vreau!

Later edit: Precum scriam mai devreme, Mike are poze de sîmbătă, aici. Deocamdată, doar de la reuniunea SRSFF.

16 gânduri despre &8222;Gaudeamus: postludiu&8221;

Lasă un răspuns

