Toamna la moşie

Era şi timpul ca, după atîta amar de vreme, să ajungem şi pe la moşie. Toamna asta nu prea am apucat să ne bucurăm de ea, fie din pricina tîrgului, fie din cauza temelor care i-au ocupat Ştefanei sîmbetele, fie din pricina necazurilor cu mama. Am ajuns pe la Sîi cel mult o dată pe lună, din august încoace.

Am găsit natura mohorîtă, casa neschimbată şi, surprinzător, iarba destul de proaspătă în curte. Am făcut foc în cămin şi am lucrat un pic, în timp ce Lucişoara ştergea praful (adunat grămadă într-o lună şi ceva) şi junioara desena. N-am stat decît vreo trei ore, dar mi-a tihnit la culme liniştea de-acolo. Poate că în anul ce vine o să apucăm să stăm mai mult, că prea tare ne tihneşte acolo.

Ori poate că se va potrivi să mi se împlinească visul şi, în sfîrşit, să-mi adun toţi prietenii acolo, să facem un Ceaunicon  căruia să-i meargă vestea… 🙂

2 gânduri despre &8222;Toamna la moşie&8221;

Lasă un răspuns

