Here's to you, my friends!

Ştefana, Luci, Bunica Uca, Codi, Stela şi Sergiu, Mari şi gaşca, care-s lîngă mine zi de zi şi care mă suportă cu toate hachiţele şi toanele mele, mă iubesc, mă hrănesc şi mă îmbracă şi mă bucură şi mă înconjoară cu prezenţa şi căldura lor: fără voi n-aş avea rost. Ona şi Mike, fără de care nimic din ceea ce fac n-ar avea nici o noimă. Bogdan, Cristi, Bebe şi Nicu, Merişor, Roxi B, Cora, Pricăjohn, Jen, Jewel, Ionuca, Lorena, Vero, Kyo şi Aspoiu, Cornuleţ, Costi şi Vali, Ionuţ, Ioana, Liviu şi Dia, Ştefan şi Cristina, Zulu, Gheo şi Alina, Ben, Kvala, Cotizo, Dan, Omu’ cu căruţa, Voicu, Florin, Robert, BeeF, Mugur, Mirela, Sali şi toţi ceilalţi prieteni adevăraţi care se ştiu şi ştiu şi că îi am în suflet. Jeff & Ann, Nicola & Kelley, Jeff, John, Jack, Hal, Ian, Cory, Bear, Stephen, Jonathan, Kevin & Patrick, John, Ellen, Joe, Lou, Michael, Jim, Gardner, and all you wonderful people I’m greatly admiring: thanks for being there and shaping my life and bringing so much light into it! Here’s to y’all!

Tuturor: vă mulţumesc şi vă iubesc!

13 gânduri despre &8222;Here's to you, my friends!&8221;

  1. Sărbători fericite şi La Mulţi Ani! Mult succes în activitatea ta şi la cât mai multe apariţii editoriale pe 2010!

  2. @trex & omu’: merge şi blonda, da’ numa’ dacă bruna nu-i prin preajmă. jewel ştie! 🙂
    @toţi: să vă crăciuniţi şi revelionaţi sănătoşi!
    @lorena: ştiu, băi. 😀

  3. La Multi Ani si tie! Aseara am ciocnit un pahar de vin romanesc in cinstea ta si a fetelor tale, precum si in cinstea tuturor celorlalti de pe lista pe care ii cunosc, ori am ajuns sa-i cunosc prin intermediul Internetului, a cartilor si revstelor lor. Catre un an nou minunat!

Lasă un răspuns

