Ieri în Timişoara, azi acasă, mîine-n Cluj…

Porumbeilor din Piaţa Operei nu le e frig

Sînt acasă iar, doar pentru o seară şi o noapte. Am stat două zile în Timişoara şi mi-a tihnit enorm să revăd nişte locuri în care mi-am petrecut destul timp în tinereţea cea fără de griji. M-am întîlnit, preţ de-o cafea, cu Gheo şi Alina. Măcar de data asta am stat vreo oră şi ceva împreună, nu ca-n tîrguri, unde timpul lui Gheo e drămuit la secundă; acum eu am fost cel aflat pe fugă.

O parte din chitarele vărului

M-am lungit la poveşti şi beri (Leffe black, what else?) cu văru’ Cosmin, căruia i-am ascultat cele mai recente compoziţii şi i-am sorbit din ochi colecţia de chitare (în timpu-i lăsat liber de afaceri, şi între alte proiecte muzicale, vărul meu e basistul trupei de rock Aim; aici puteţi asculta o piesă mişto, iar aici puteţi vedea cîteva secvenţe dintr-un concert susţinut în Serbia, la Kikinda). Am bîrfit un pic cu soţia lui, Mihaela (una dintre cele mai creative şi mai talentate persoane pe care le-am cunoscut vreodată) şi am rămas înmărmurit de cît de mult şi cît de frumos mi-a crescut nepoata cea mare, Nina.

Sofia, de meserie bebe frumos 🙂

În sfîrşit, am făcut cunoştinţă cu cel mai proaspăt membru al clanului nostru, micuţa Sofia Eliza. Toate astea, alături de diverse angarale nu la fel de plăcute, dar absolut necesare…

Concluzii: Timişoara e tot frumoasă, iar cei de-acolo la fel de dragi. Mîine dimineaţă plec spre Cluj, unde ursuleţele mele au ajuns deja încă de duminică; mi-e dor de ele de mor. Nu cred c-am să mai apuc să ajung pe-aici pînă la anu’, aşa că vă urez de-acum un an nou frumos, cu sănătate şi bani, cu cărţi bune şi alte bucurii, cu tot ce vă trece prin minte şi-i de bine!

9 gânduri despre &8222;Ieri în Timişoara, azi acasă, mîine-n Cluj…&8221;

  1. popindaii saluta ursii cei activi. o iarna cit mai creativa (atit cit a mai ramas din ea) si un an cu multe aventuri literare.

Lasă un răspuns

