Ofertă specială Millennium Press: pachetul GAUDEAMUS

A trecut deja o săptămînă din 2010, aşa încît cred c-a venit timpul pentru o acţiune promoţională. Prin urmare, pînă la sfîrşitul lunii ianuarie, oferim cititorilor dornici de chilipiruri şi, deopotrivă, de literatură de bună calitate, posibilitatea de a achiziţiona patru dintre titlurile cele mai recente de la Millennium Press la un preţ cu adevărat grozav. Este vorba de antologiile CYBERPUNK (editor: Bruce Sterling) şi MILLENNIUM 2: ŞASE ANI DE FICŢIUNI (editor: Horia Nicola Ursu), de romanul ÎNGERUL PĂZITOR al lui George Lazăr şi de extraordinarul experiment HYDE PARK al Lorenei Lupu.

Însumate, cele patru titluri v-ar costa în librărie 105 lei. Comandînd aici pachetul Gaudeamus, le puteţi avea pentru numai 63 de lei, adică veţi avea parte de o reducere de 40% faţă de preţurile nominale. Rămîn în vigoare şi ofertele pentru celelalte pachete promoţionale, pe care le puteţi vedea aici.

15 gânduri despre &8222;Ofertă specială Millennium Press: pachetul GAUDEAMUS&8221;

  1. Iti doresc vanzare buna si mult succes in 2010 !
    Iar eu una inca mai astept cele doua antologii in care am cate o povestioara – ma multumesc cu cate un singur exemplar 🙂

  2. Mult succes in noul an, dar te intreb si eu ceva: cum pot face sa primesc si eu pachetul AVENTURA pe care l-am comandat din noiembrie dar nu l-am primit nici acum?

  3. @dorin: cercetez. daca n-a plecat inca, va pleca luni dimineata (cu un mic bonus pentru intirziere). scuze pentru ratacire. altminteri… cele bune si tie in 2010!

  4. Salut si La multi ani.

    Am comandat Cyberpunk de mai mult de o luna. Ca esti suparat pe mine te inteleg dar nici banii mei nu-i mai vrei?

  5. Mai intai de toate, vanzari bune in 2010!
    Mai apoi, vin si io cu jalba mea. Am comandat un exemplar din „Dansand pe Marte si alte povestiri fantastice”, alaturi de „UN MILIARD DE ŞANSE” al lui Cory Doctorow. Prin 19 sau 20 noiembrie. Pana acum, „Posta romana” n-a dat niciun semn de vreun colet de la MP. Am primit totusi un alt colet intre timp, dar nu de la MP. Daca n-a fost inca expediat, comanda ramana valabila.

  6. Am trimis la dvs. o comanda pentru „Millenium” vol.II si „Dansand pe Marte si alte povestiri fantastice” inca de la mijlocul lunii Decembrie 2009. Nu am primit exemplarele solicitate!

Lasă un răspuns

