Veşti faine reloaded

Cică Nemira are în portofoliu LITTLE BROTHER al lui Cory Doctorow. Yay! Am avut la începutul anului trecut o tentativă de achiziţionare a copyright-ului pentru seria avortată mystery&thriller pe care o proiectasem la Bastion şi la agenţie mi s-a comunicat că mai e cineva interesat de carte. Sînt curios dacă o vor publica în seria YA (fostă Paganel, Junior parcă se cheamă acum) sau în Nautilus. Poate se îndură Vlad şi ne lămureşte? Pînă atunci, un click pe titlu vă va duce la pagina dedicată de Cory romanului, de unde îl puteţi descărca în felurite versiuni electronice, toate integrale.

La Corint Junior, în seria lor de romane YA fantasy, un roman care pare a fi mişto, INCARCERON de Catherine Fisher. Ciudată coincidenţă, cu jumătate de oră înainte de-a primi comunicatul de presă, Mike îmi trimitea un mail entuziasmat cu un link la o recenzie a ediţiei originale.

Din cîte ştiu, luni va apărea Nautilul cel nou. Am şi eu un articol acolo, inspirat de polemicile din ultima vreme. Pînă una-alta, citiţi partea a doua a articolului Scriitoraşul cel viteaz, în ultimul Observator Cultural. Spune multe şi spune bine şi pe şleau.

PS: Să nu uit! Inspirat oarecum de pozele lui Mike, mi-am făcut şi eu un album foto, pe care-l puteţi accesa aici.

Un gând despre &8222;Veşti faine reloaded&8221;

  1. Bun lucru că apare „Little Brother” în România. Am să-l recomand studenţilor la prelegerea despre George Orwell şi „O mie nouă sute optzeci şi patru”. 🙂

Lasă un răspuns

