E gata?

Să fie oare adevărat? Chiar a terminat Martin DANCE WITH DRAGONS? În caz afirmativ, termenul afişat pe librăriile online (parcă undeva prin aprilie) devine brusc realist… Oricum, ştirea asta made my day.

Later edit: Nope.

16 gânduri despre &8222;E gata?&8221;

  1. Buna ziua! Am trimis deja 2 mailuri pe adresa editurii Milleniumpress in care va rugam sa imi trimiteti cartea Lorenei Lupu, „Hyde Park”. Pana acum nu am primit nimic. Sunt foarte suparata. Va rog sa mi-o triiteti pe adresaCiaclan Denisa, str. Bucinului nr 8 sc B ap 8, od 540526, Tg Mures. Va multumesc!

  2. buna seara!
    offtopic: Aceeasi plangere ca si Coramica… Am dat comanda acum o luna jumatate …si nu am primit niciun raspuns. As dori sa stiu daca va fi comanda expediata in curand . Sau daca va fi expediata 😀 Multumesc !

  3. Subscriu si eu la problema: comanda facuta pe 18.01, plus doua mailuri intreband ce se intampla. Pe 5 plec din tara asa ca daca nu a fost trimis deja nici nu cred ca mai are rost pe zapezile astea.

  4. NU sunt acelasi Cristi care a facut plangerea de mai sus xD

    Legat de postare nu pot spune decat WOOT si RRM FTW.

    Nu stiu ce ma entuziasmez asa cand eu nici vol 2 nu l-am inceput.

Lasă un răspuns

