Cu ce îşi pierde timpul un editor…

Parcă anume pentru a-i face în ciudă unui distins comentator de la însemnarea precedentă, deşi fără rea intenţie, am să profit de faptul că acesta încă mai este blogul meu personal şi-am să vă informez că la Cavnic se schiază bine merci pe toate pîrtiile, oamenii sînt primitori şi veseli şi instalaţiile de teleschi funcţionează la capacitate maximă. Şi afirm aceste lucruri în urma unei constatări aprofundate la faţa locului.

Dovezi nu pot produce decît de la pîrtiile Icoana, unde ne-am încumetat şi noi, cei trei urşi, să ne exersăm enormul talent la sporturi de iarnă, după cum se poate vedea în imaginile ce ilustrează această însemnare.

Precum scria acum cîteva zile prinţesa, într-o frază care mi se pare atît delicioasă, cît şi definitorie pentru ceea ce am practicat noi în ultimele trei zile: „Pe linga mine, bebelusi de 30 cm inaltime coborau in viteza, facind cristiane cu degetul in gura.” Am văzut şi noi bebeluşii, dar asta nu ne-a împiedicat să exersăm în continuare.

Am stat la o pensiune extraordinară, ne-am nutrit acceptabil în apropierea pîrtiilor (la capitolul gastronomie, restauratorii din fostul oraş minier mai au încă de învăţat), am citit o carte extraordinară pe care o s-o vedeţi publicată anul acesta la MP şi-am început alta care promite, ne-am dat pe gheaţă…

…Am produs îngeraşi, ne-am dat cu schiurile (că deocamdată nu se poate numi schiat echilibristica practicată de noi), am tras nişte trînte formidabile cu săniuţele din dotare şi ne-am pricopsit cu febre musculare de prima clasă, semn că trebuie să repetăm cît de curînd această aventură.

Ne-am întors astă seară, întregi şi fericiţi, după un ocol pe la mănăstirea Bârsana şi de-a curmezişul Maramureşului alb şi cu drumuri acceptabile.

Mîine odihnă şi probabil încă puţină lectură, iar de luni, la treabă. Că unii aşteaptă, iar alţii ne laudă frumos, cu speranţa că doar-doar om mai produce şi noi ceva de citit pentru populaţia dornică de Kulturalizare.

13 gânduri despre &8222;Cu ce îşi pierde timpul un editor…&8221;

  1. Papa Bear, vacantele tale (y compris si fotografiile) sunt superbe, ca intotdeauna. Dar stii, desigur, ca exista un mic grup de maniaci carora nu le sta gandul decat la…castravete! Asadar, pentru toti dunemaniacii care iti urmaresc fiecare miscare: Batalia Corrinului, ne poti spune ceva desprea ea ?

  2. @mateo: speram sa avem batalia corrinului la bookfest. daca sotii ghidoveanu vor reusi sa o termine in timp util, desigur.
    @md: sincer? nu stiu inca. mai dezbatem problema si, cind vom sti sigur, dam de stire 🙂

  3. Stiu ca suna ciudat, sunteti editor, ce minunat?Pot sa va trimit si eu catev atexte sa-mi dati un verdict si sa-mi spuneti daca pot fi publicate si in ce conditii?(ma refer la cel finaciare, desigur, nu stiu daca mai publica cineva doar de placere, daca esti cvasi anonim)Multumesc

  4. Ar fi pacat ca dupa doua serii „preludiu” si „legende” sa fim lasati cu ochii in soare, tocmai cu partea cea mai importanta scrisa de cuplul Anderson & Herbert (ma refer la Hunters of Dune si Sandworms of Dune).
    Sper din tot sufletul sa avem o surpriza placuta, si daca te hotarasti sa le publici, fac prcomanda pentru ambele de pe acuma.

Lasă un răspuns

