Una-alta wireless

Sînt în Timișoara, într-un coffeeshop dotat cu wireless. Trăiască progresul!

Ieri m-am văzut cu Mircea Pricăjan și-am căzut de acord pentru o traducere, apoi am dus cărți prin librării (aici și la Arad) și am stat de povești pînă tîrziu cu vărul meu; azi am plasat mama proprietate personală la tratament (acesta fiind scopul principal al vizitei), am vorbit cu Gheo (care are un deadline mîine, deci n-o să ne vedem), iar acum îmi citesc mailurile. Mi-am amintit de titlul unei cărți de John Scalzi și am ajuns la concluzia că are dreptate. N-aș putea să lucrez într-o cîrciumă, oricît de plăcută ar fi atmosfera.

In other news: Alex Sima a scris o recenzie amabilă la CRONICILE APOCALIPSEI: SUPRAVIEȚUITORUL. Găsiți textul integral aici, iar cartea o puteți comanda aici.

Deseară îmi însoțesc vărul la repetiții cu trupa lui. Nu l-am mai văzut cîntînd cu o trupă de vreo 15 ani, așa că abia aștept. Aruncați și voi o privire la piesa asta și dați-vă cu părerea dacă vreți. Mie îmi place mult.

Cam asta ar fi… De mîine sînt din nou pe baricade. Au mai rămas aproximativ trei săptămîni pînă cînd… Dar despre ce se va întîmpla peste trei săptămîni o să vorbesc curînd, încă nu e copt momentul. Răbdare!

9 gânduri despre &8222;Una-alta wireless&8221;

  1. Într-o trecere prin centrul oraşului (de Timişoara este vorba), grăbindu-mă să achit nişte facturi, am profitat de ocazie să arunc o ocheadă şi pe la cărţi. O supriză plăcută a fost să întâlnesc trei volume din seria Dune editată de tine, frumos aliniate, atrăgătoare, atenţionându-i pe cititori. Trebuie că arată foarte bine în bibliotecă, au nişte cotoarele excelente, cu ilustraţia aceea, ce mai, bună treabă.
    Succes în continuare!

  2. @florin: multumesc, multumesc… stiu la ce taraba le-ai vazut, le-am vazut si eu si mi-a placut cum aratau acolo… by the way, in Timisoara cartile MP se gasesc sigur la libraria Esotera.
    si, in alta ordine de idei… cam peste o luna si jumatate voi fi din nou in Timisoara, poate reusim sa ne-adunam in jurul unei beri 🙂

  3. Taraba cu pricina este a librăriei Esotera. Dau destul de des pe acolo fiindcă au şi o «secţiune» de anticariat, de unde îmi completez colecţia de policieruri cu volume apărute înainte de ’90, dar şi imediat după, în perioada de nebunie editorială. Din păcate, în orăşelul nostru nu mai există anticariat, aşa că e oarecum dificil să pui mâna pe unele ediţii. Cele câteva tarabe cu cărţi vechi nu sunt deloc o soluţie.
    Revenind la cărţile prezentului, sper să văd sigla Millennium şi în alte librării de aici, poate la Cartea de nisip, după ce termină cu mutatul, de nu şi la Cărtureşti sau Humanitas.

    Îmi surâde ideea unei întâlniri, doar să nu intervină ceva, că am mai programat noi odată una, dar n-a fost să fie.

    Profit de moment pentru o reacţie întârziată la o idee pe care ai lansat-o pe blogul Oanei Stoica-Mujea. Pomeneai de o ediţie completă a aventurilor profesorului Challenger, la care ai renunţat după ce ai auzit că Adevărul va tipări Operele lui Conan Doyle. N-am apucat să te anunţ atunci că ceea ce pregătesc ei este pentru categoria lux, la 50 de lei bucata. Nu ştiu dacă ar fi aceiaşi cititori cu ai MP-ului. Mă îndoiesc. În concluzie, ai putea să reevaluezi ideea. Totuşi, în ultimii ani, editura Corint a umplut librăriile cu Lumea dispărută şi Tărâmul ceţurilor. E drept, într-o colecţie pentru tinerii cititori. Mai rămân nuvelele, traduse odinioară în istorica serie identificată după un triunghi. Altfel, ar fi de identificat clasici ai sefeului care să merite a fi traduşi.

  4. daca ai lipsuri in materie de policier-uri aparute la noi in perioada pre-89, intreaba-ma. i am more than willing to trade.
    proxima venire in timisoara se va petrece cel mai probabil la final de martie. dar ne-auzim/citim in rastimp.
    despre challenger… am abandonat ideea, got better ones 🙂

  5. Dacă eşti doritor să scapi de cărţile «miliţiste», atunci să purcedem la târguială 🙂
    Sunt de acord cu tine, există idei editoriale mult mai bune decât să te îngrijeşti de Challenger.
    Continuăm pe mail.

  6. @vlad: stiu de noris al lui mircea 🙂 mai stiu si ca sora lui mircea face niste poze extraordinare. ce sa-i faci, avem familii talentate. by the way, sotia varului meu e fashion designer, si inca unul stralucit 🙂

Lasă un răspuns

