Clasamentele CititorSF: recomandări

Acestea-s cărţile F&SF publicate de Millennium Press în 2009. O parte sînt reeditări (Liviu Radu şi cele trei cărţi din seria PRELUDIULUI DUNEI; n-am idee dacă MILLENNIUM 2 intră tot la reeditări sau poate fi considerată noutate), deci pot concura doar la categoria „prezentare grafică”. În rest, veţi găsi cu siguranţă cîte ceva de nominalizat la fiecare categorie. Sînt cărţi SF mişto, avem chiar şi cărţi horror (CRONICILE APOCALIPSEI şi PREDATOR se încadrează lesne la această categorie). Avem autori români vrednici (Doru Stoica, Sebastian Corn, George Lazăr). Avem traduceri bune (soţii Ghidoveanu au muncit ca nişte titani la JIHAD şi CRUCIADĂ şi nici Mircea Pricăjan sau Bogdan Gheorghiu nu-s de lepădat), avem antologii şi culegeri de autor (eligibile sînt ÎNTRE BARIERE a lui Doru Stoica şi antologiile MILLENNIUM 1, CYBERPUNK şi DANSÎND PE MARTE), iar povestirile – româneşti şi străine deopotrivă – cuprinse în acestea bat orice (sau aproape orice). Şi, aşa cum am spus, la categoria prezentare grafică eu aş spune că am evoluat sensibil faţă de anii anteriori. Altfel spus, we rock! Că nu degeaba ne-au dat ăia prietenii noştri de la SRSFF premiul în noiembrie…

Prin urmare, priviţi cu atenţie imaginea de mai sus, întipăriţi-o în minte şi fuga marş la votare! Contăm pe voi!

LATER EDIT: Echipa de la CititorSF s-a îmbogăţit cu un nou membru. Să-i urăm bun-venit şi succes lui Eddie Pandele, o achiziţie valoroasă pentru team-ul lui Aspoiu!

Current soundtrack: Vangelis – The City
18 gânduri despre &8222;Clasamentele CititorSF: recomandări&8221;

  1. multumim pentru reclama.

    iar cartile alea nu sunt horror, asa ca daca ajung la vreo alta sectiune in afara de sf le mut eu cu mana mea, da? 😀

  2. millennium 2 intra la carti eligibile, evident. si poate fi nominalizat pt cel mai bun volum romanesc si cea mai buna antologie. textele din ea nu pot fi nominalizate insa, pentru ca au fost publicate deja in revista fictiuni.

  3. Acum am vazut later edit-ul: bah, nu e team-ul lu’ Aspoiu, e teamul CititorSF.
    Mai o achizitie, mai o pierdere…
    ‘Achizitia’ Eddie (sau sa-i spun ‘adeziune’?) este foarte importanta pentru noi, iar pe mine personal m-a incintat. Daca privesc evolutiile din urma, gasesc aceasta alaturare foarte naturala.
    Dealtfel si pierderea a fost tot naturala…

  4. Draga Horia Nicola Ursu…

    Desi intre tabieturile mele comentariile pe bloguri nu depasesc o anumita frecventa, am simtit nevoia sa intervin de data aceasta ca sa-ti adresez multumiri pentru gestul colegial si prietenesc de a mentiona Societatea Romana de Science Fiction si Fantasy in articolul tau. Am remarcat astfel cu placere ca „…nu degeaba ne-au ne-au dat ăia premiul in noiembrie” include un link catre actiunea noastra de la Gaudeamus 2009. Banuiesc ca ai simtit nevoia sa te revansezi pentru promovarea pe care am apreciat din toata inima ca o merita revista Galileo, pe care am anuntat-o cu entuziasm meritat si la care ne-am si abonat. Sincer, nu trebuia sa te deranjezi, ne-a facut placere sa te sprijinim, iar multumirile pe care ni le-ai trimis pe un mail personal ar fi fost arhisuficiente…
    Desigur, acel „ăia” poate parea in ochii unui neavizat ca fiind nu cea mai eleganta formula posibila, dar pentru mine, personal, nu a constituit o surpriza. Aceasta pentru ca pot intelege ca in vremuri ca ale noastre eleganta si competenta nu se solicita obligatoriu una pe cealalta. Pe de alta parte inteleg si ca imaginea de lider dur in ochii unui grup de prieteni este uneori mai importanta decat imaginea de gentleman in ochii unor alti iubitori ai sf-ului, din afara respectivului grup.
    Iti multumesc inca o data pentru mentionarea, intr-un fel sau altul, a existentei SRSFF si iti urez ca si pana acum mult succes in tot ceea ce intreprinzi pe taramul sf-ului romanesc.
    As vrea doar sa mai adaug ca acesta este un comentariu strict personal, nicidecum in numele celorlalti treizeci de „ăia”. Fac aceasta precizare pentru ca n-as vrea sa pui semnul egal intre relatia dumitale cu mine, Danut Ungureanu, si relatia dumitale cu oricare altul care nu-ti este pe plac. Ar fi demodat si neconstructiv…

    Cu stima pentru eforturile in domeniul drag noua, tuturor,

    Danut Ungureanu „ăla”

  5. mea culpa. am rectificat, pun cenuşă în cap şi promit să nu mă mai spăl pe cap pînă mîine dimineaţă. bun aşa?
    aspoiule, vrei să modific şi la tine, să scriu „echipa CititorSF” în loc de „echipa lui aspoiu”?
    @dănuţ: nimeni nu-i perfect. nici eu. sînt un tip competent (merci pentru compliment!) şi neelegant. dar cred că e de preferat aşa, decît să fiu elegant şi incompetent, nu? 🙂

  6. Eu unul ma straduiesc sa fiu si una si alta, mai ales cu prietenii… Multumesc oricum, si promit la randu-mi sa-mi pun cenusa in cap fiindca am indraznit un comentariu, insa am sa ma spal totusi dupa vreo zece minute. Toate cele bune.

  7. în altă ordine de idei, nu prea înţeleg ce legătură are galileo cu clasamentul cititorSF, cu premiul pe care srsff mi l-a decernat, cu eleganţa sau neeleganţa scriselor mele. cît despre mulţumirile despre care pari a nu avea ştiinţă (sau am înţeles eu greşit şi nu încerci să-mi sugerezi subtil ingratitudinea?), ele pot fi văzute chiar sub însemnarea cu pricina; în primul comentariu, mai exact; ceva mai jos se află şi un pingback de pe acest blog, de la o însemnare în care mulţumeam (e drept, la grămadă) pentru sprijinul acordat în promovarea revistei.
    iar de comentat, ştii foarte bine că eşti liber să comentezi cît şi cînd vrei. prietenii mă acceptă aşa neelegant cum sînt. că, vorba bancului, nu de-aia mă iubiţi voi pe mine.

  8. Danut versus Ugly Bad Bear-se vede treaba ca v-ati zarghit! pe cind ciorba de potroace? 😀 ca fara nasi nu se poate! sau poate se ofera Aspoiu nasul nasilor,eu promit ca impreuna cu Bebe suntem cavaleri de onoare! Parol ! 😀

  9. Pingback: Ultima zi: martie, promoţii, clasamente « Ugly Bad Bear’s Blog

Lasă un răspuns

