La mulţi ani!

În fiecare an, pe 7 aprilie, îmi aduc aminte cît sînt de norocos. Norocos că o am, că ne-am găsit, că ne înţelegem, că ne iubim şi că, de mai bine de 20 de ani, tragem tare ca să ne fie viaţa frumoasă împreună. …Şi zău că ne iese! La mulţi ani fericiţi, Lucişor!

…Şi tot pe 7 aprilie, tot în fiecare an, îi urez la mulţi ani altei fiinţe dragi care-mi rabdă zi de zi toanele şi mă ajută chiar şi atunci cînd nici măcar nu ştiu că aş avea nevoie de-ajutor. Să creşti mare, Sister Codi, şi să îţi iasă toate cu asupra de măsură!

Current soundtrack: The Alan Parsons Project – The Turn of a Friendly Card
7 gânduri despre &8222;La mulţi ani!&8221;

Lasă un răspuns

