Ştefan Ghidoveanu sărbătorit la Prospectart

Azi la ora 17.00, la Centrul Cultural Calderon (Str. J. L. Calderon Nr.39, Bucureşti, sector 1), cenaclul Prospectart îl sărbătoreşte pe extraordinarul traducător, scriitor şi om de radio Ştefan Ghidoveanu, aflat în floarea vîrstei la cei 55 ani recent împliniţi. N-am să pot fi de faţă, dar am să vă rog pe voi, cei aflaţi la Capitală şi deci susceptibili de a putea participa, să îl îmbrăţişaţi şi din partea mea pe Ştefan, iar acestuia îi promit că am să-mi răscumpăr absenţa în moneda curentă de la Giotto: berea (iar prietenii ştiu de ce!).

Ştefan şi Piticul din dotare, într-o pauză de lucru (2006)

Potrivit organizatorilor, Ştefan va citi la cenaclu un eseu despre modul în care sînt percepuţi promotorii literaturii F&SF la noi. Ştefan a avut amabilitatea să îmi trimită ieri textul şi vă asigur că merită toată atenţia voastră: de multă vreme n-am mai citit ceva atît de frumos alcătuit şi argumentat (cu siguranţă nu despre acest subiect). Chapeau, Ştefane! Să ne trăieşti şi să ai spor în toate şi sănătate!

Prospectart sărbătoreşte cu această ocazie un an de la reluarea activităţii. Le urez spor şi cenacliştilor şi o activitate  cît mai bogată şi, de preferinţă, concretizată în ceva palpabil: un fanzin, o antologie, volume ale debutanţilor care au citit în cenaclu şi, de ce nu, un site propriu, organizat în maniera Atelierkult, pentru a permite dezbaterea textelor şi de către cei care nu îşi pot manifesta prezenţa fizic la şedinţe.

Current Soundtrack (cu dedicaţie pentru Ştefan!): Brian Tyler – House Atreides
11 gânduri despre &8222;Ştefan Ghidoveanu sărbătorit la Prospectart&8221;

  1. M-a certat Stefan ca de ziua lui am pus pe blog o poza in care arata ca naiba (dupa parerea lui). L-am provocat prin urmare sa-mi dea o poza BUNA. Si a ales-o p-asta 🙂 Cats make for good accessories 🙂

  2. Doamnelor, Domnilor, Motanitelor,

    Va multumesc pentru aprecieri, nu pot fi decat magulit de atentia pe care mi-o aratati. I-am spus de altfel tembelului de stapan al meu ca poate sa traduca el toate cele 500 de urmari la ciclul ‘Dune’, ca tot degeaba, tot eu sunt mai fatzos, sic! Sigur, el a jucat murdar si m-a intrebat daca stiu care e legatura dintre Dune si KiteKat, dar asta nu se pune fiindca, asa cum va spuneam, de cand cu caramizile astea eu trebuie sa miaun de 5 ori ca el sa-mi dea drumul 1 data la tavita personala sau la trocul cu mancare, de unde ce concluzie tragem noi? Dune surzeste!!! Altminteri, totul e bine, in iulie implinesc zece ani (din care zece de SF – ce-o mai si asta?), iar domnului ‘Scandalos’ (ca eu sunt maidanez imperial si nu prea stiu engleza!) ii multumesc pentru intentia de a ma cupla cu 1 bucata matza, dar trebuie sa-l anunt ca va trebui sa-mi arate si cum se face, ca eu unul mi-s virgin si n-am la activ pana acum decat papuci, maneci de pulover sau pijamale. In rest, totul e OK, mi-a facut placere sa vorbim si tzinem legatura. Miao!!!

    P.S: Si sa stiti ca numele meu oficial este Ţăptălache. Stapana imi mai spune si Ţăptic, nu-mi place, da’ te pui cu femeile?

Lasă un răspuns

