Millennium Press la Bookfest 2010 (1): Scalzi

Ne-am propus ca la aniversarea a cinci ani (care se va întîmpla în iunie, cam la vremea Bookfest-ului), Millennium Press să vină în întîmpinarea cititorilor cu destule surprize plăcute. Îmi face plăcere să v-o dezvălui astăzi pe cea dintîi: ediţia de masă a romanului lui John Scalzi, RĂZBOIUL BĂTRÎNILOR, care va fi disponibilă cu prioritate pentru cei care ne vor vizita standul din Pavilionul 14 de la Bookfest!

După cum probabil ştiţi, John Scalzi a publicat nu mai puţin de 4 romane în seria începută cu RĂZBOIUL BĂTRÎNILOR. Cel dintîi, care a marcat şi debutul său editorial, i-a adus autorului american cea dintîi nominalizare a sa la Premiul Hugo şi, în 2006, Premiul John W. Campbell pentru debut. Millennium Press a achiziţionat drepturile de publicare pentru această serie şi intenţionează să o ofere cititorilor români în ritmul de două volume pe an, în traducerea expertă a lui Marian Truţă.

Ilustraţia de pe coperta acestui prim volum îi aparţine românului Mihai Titoiu, un grafician de exceptie care va realiza şi ilustraţiile volumelor următoare. Pentru o privire amănunţită, daţi click pe imaginea de mai sus.

24 de gânduri despre &8222;Millennium Press la Bookfest 2010 (1): Scalzi&8221;

  1. Pingback: Science Fiction And Fantasy - Page 46 - Computer Games Forum

  2. Felicitari! Arata foarte bine, si nu doar pentru ca il asteptam de ceva vreme. Un pret? Data pentru precomanda?

  3. Dar la BOOKFEST 2010 ce ne aduci Ursule? Că pe 2009 am văzut. Sau ai greşit anul? :))

  4. Reiau si eu intrebarea lui Feri:

    Dar la BOOKFEST 2010 ce ne aduci Ursule?ca pe astea de la Gaudeamus 2008 le-am mai vazut 🙂

    Lasand gluma la o parte, ai asa un talant sa zapacesti copertile odata cu fiecare noua editie….

  5. Starcraft e un joc legendar de PC de la sfarsitul anilor ’90, strategie militara din epoca pre-internet a salilor de jocuri si a retelelor de scara de bloc. Ce-am mai jucat la ala…

  6. Starcraft a fost ridicat la rang de sport national in Coreea de Sud. Cred ca o sa fie durere la aia cand iese Starcraft 2 🙂

  7. Starcraft 2 are sanse sa depaseasca multe recorduri privind vanzarile de jocuri pe PC.

    Sunt curios ce vanzari au avut cele 3 carti Starcraft de la Amaltea.

  8. eu n-am incredere in cartile scrise dupa jocuri… la insistentele unei prietene am citit o carte warcraft (day of the dragon, a aparut si la amaltea) si e scrisa cam la nivel de clasa a 12-a. desi s-ar putea sa insult niste elevi cu asta 😀

  9. Am citit toate cele 3 carti Warcraft si Starcraft. Nu le-as cataloga ca fiind proaste, chiar daca sunt scrise fara a se fi apasat prea tare pe penita sau tastatura. Insa, daca esti fan al ambelor jocuri, poti avea uneori revelatii… autentice.

Lasă un răspuns

