Eu pot s-o pipăi şi să urlu: ESTEEEEE!

…Şi începînd de mîine-poimîine veţi putea şi voi să faceţi acelaşi lucru. A sosit adineauri din tipografie. Miroase frumos, a cerneală tipografică şi a hîrtie bună. Şi e frumoasă-frumoasă, mînca-o-ar tata! A durat ceva, dar rezultatul face fiecare leu cheltuit pentru a o produce. Dragi prieteni, daţi-mi voie să v-o arăt: revista GALILEO!

Încă o poză şi-apoi vă las, am de făcut colete pentru abonaţi. Dacă vreţi să vă număraţi şi voi printre aceştia, aruncaţi un ochi aici, la secţiunea de abonamente.

Current soundtrack: Bear McCreary – Pegasus
23 de gânduri despre &8222;Eu pot s-o pipăi şi să urlu: ESTEEEEE!&8221;

  1. Pingback: Science Fiction And Fantasy - Page 47 - Computer Games Forum

  2. @catalin: deocamdata prin posta, in regim de imprimate. speram sa reusim sa negociem in curind si o modalitate de expediere prin curier.
    @costi: multumesc, multumesc. o sa o tii in mina „in carne si oase” cindva in iunie.

  3. deoarece n-am primit nici un raspuns de la editura referitor la comanda de acum 3 saptamini (cea cu promotia de 3 carti la 50%) incerc si aici. de altfel nu e tocmai prima oara cind am plasat o comanda la millennium si n-am primit cartile, ceea ce e frustrant ca poate n-am timp sa vin la tirgurile de carte unde se pare ca e singura sansa de a pune mina pe cartile voastre la preturi speciale. 😦
    ps: felicitari pt galileo, as vrea si eu o copie dar fara abonament ca mi-am epuizat rezerva de optimism si incredere in millennium. cum as putea sa o comand si sa fiu sigur ca ajunge?
    multumesc,
    cristi

  4. @cristache: rezolv azi. iar primul numar din galileo vine ca bonus din partea noastra, pentru intirzierea nepermisa. cu scuzele de rigoare.

  5. primesc si scuzele si revista. 🙂
    revin cu multumiri atunci cind le voi avea in mina.
    cristi

  6. Citit, placut partial. O sa fie greu de tot pentru autorii autohtoni sa tina pasul cu textele traduse…

  7. Spinrad a fost o adevarata desfatare,un deus ex al sf- ului, jocul mintii lui m-a incintat{daca ma contrazice cineva il trec prin flacari}! 😀 Doi batrini pe o banca au spus o frumoasa poveste, Florin ne bucura cu cyberpunk- ul nostru cel de toate zilele si un titan al sf- ului romanesc aduce elogiul carierei unui egal{ cel putin} al sau! Si au mai fost si altii, la fel de interesanti{ da’ puneti mina si cititi revista}! 😀
    Am inteles eu pe sub rinduri ca urmeaza un roman al lui Spinrad?

  8. Pingback: A aparut primul numar din revista de science fiction Galileo « Resboiu

  9. Am pus si eu mana pe un exemplar. Nu am avut timp de citit, doar am rasfoit revista. E foarte bine structurata si, intradevar, are coperti frumoase. Revin cu impresii dupa ce citesc din ea. Mult succes cu acest proiect!

Lasă un răspuns

