Premiu şi promoţie: Nebula + Galileo!

Azi-noapte s-au decernat premiile Nebula. La categoria roman, cîştigător a fost declarat Paolo Bacigalupi, cu THE WIND-UP GIRL, un exemplu strălucit a ceea ce se numeşte mundane SF. Volumul e disponibil de ieri şi în varianta paperback. SFWA a anunţat, tot aseară, că titlul de Grand Master i-a fost acordat anul acesta lui Joe Haldeman, autor binecunoscut şi cititorilor de la noi, prezent în primul număr al revistei Galileo cu o povestire (care-a luat şi ea oarece premii la vremea ei) şi cu un interviu în exclusivitate.

…Şi, dacă tot am vorbit şi de Nebula şi de Galileo, haideţi să vă anunţ noua promoţie, valabilă începînd de azi şi pînă pe 30 mai.

În această perioadă, toţi cei care se abonează la revistă (detalii aici) vor primi, ca bonus (gratuit!) pe lîngă cele 4 numere ale revistei, două romane excelente care au luat Nebula în 1996 şi, respectiv, 2004: RÎUL LINIŞTIT de Nicola Griffith şi VITEZA ÎNTUNERICULUI de Elizabeth Moon. Altfel spus, cu numai 50 lei veţi primi cărţi şi reviste în valoare de 115 lei, adică o reducere de aproape 60%!

Current soundtrack: David Gilmour – Live in Gdansk

16 gânduri despre &8222;Premiu şi promoţie: Nebula + Galileo!&8221;

  1. Dragut, abia astept sa ridic si eu maine de la posta primul numar.

    Ce inseamna decalarea de aproape doua luni pentru viitorul numar al revistei? Nu va fi gata in iunie asa cum s-a planuit initial?

  2. cristi: unde ai gasit chestia cu decalarea cu doua luni a numarului urmator al revistei? va fi doar de o luna. fata de intentii. si, din cite imi amintesc, s-a spus ca _incercam_ sa avem si nr.2 la tirg. nr.2 va fi gata (dpdv redactional) in iunie, dar nu cred ca poate ajunge si pe piata tot in iunie. mai e si tirgul… asa ca numarul pe vara il veti avea sigur in iulie.
    vlad: vrei sa intrebi daca poti face abonament pt numerele 1-4?

  3. @michael: reciteste, cu atentie de data asta, mesajul meu.

    am intrebat ce inseamna decalarea, ca revista a fost anuntata pe 1 martie si s-a spus ca va fi gata pe 25 martie.

    Revista ajunge la abonati pe 17 mai, deci aproape doua luni de la data anuntata initial. De-asta intrebam cand apare numarul urmator, ca iunie pare fizic imposibil.

  4. Ah, acum am inteles ca n-am formulat pe intelesul tuturor. S-o pun altfel: „Ce inseamna in termen de livrare pentru viitorul numar al revistei faptul ca primul numar a fost decalat cu aproape doua luni?”

    Iulie suna foarte bine.

  5. @cristi: o sa incercam sa recuperam decalajul, incet-incet. la posta… ti-as recomanda sa intrebi marti, fiindca doar vineri am apucat sa-ti pun coletul.

  6. Cristi: gata, am intels, am citit cu intonatia potrivita (sper) de data asta. Pai nu va avea urmari prea mari. Adica decalajul de doua luni se va micsora. Asa cum am mai zis, in partea finala a lui iune va fi gata de tipar.

  7. Pingback: Promoția Galileo-Nebula la Milennium Press « Colierul de perle al bunicii

  8. @michael. dap, nr. 1-4 + cele 2 carti. daca platesc saptamana asta cei 50 lei o sa primesc primul numar si cele 2 carti? daca da, cam in cat timp. multumesc!

  9. @vlad: vei primi primul număr şi primul volum-bonus (poţi specifica în mailul cu adresa şi care dintre cele două volume doreşti să-ţi vină mai întîi). al doilea volum-bonus va veni împreună cu numărul 2.

  10. Buna ziua!
    As vrea sa stiu de ce nu am primit pana acum primul numar din revista Galileo (plus cartea bonus Abatia), desi am fost printre primii care si-au facut abonament, chiar din prima saptamana cand ati anuntat oferta cu abonamentele. Am trimis plata prin mandat postal, asa ca totul ar trebui sa fie in regula.
    Dar care pare sa fie problema?

  11. Pingback: Urări şi cărţi(reviste) « Vlady8 Blog

Lasă un răspuns

