Un pont util

„Scrie un articol în blogul tău, despre o carte pe care o iubeşti sau o deteşti. În cadrul postului, inserează un singur link către http://www.buybooks.ro/ pe cuvântul cărţi, boldat. Atât: cărţi. Orice blog decent (adica nu nou-creat sau gol) primeste un cupon de 30 RON, plus transport gratuit (mai putin cu curierul). Daca blogul are pagerank minim 3 primeste cupon de 50 RON. Daca are pagerank 4, primeste cupon de 70 RON. Daca are pagerank 5, cupon de 100 RON. Trimite mail la buy@buy.ro, pune acolo şi link-ul către articolul tău şi vei primi codul cuponului. După care, fă comanda la cartea pe care o vrei, Buybooks.ro este o maare librărie virtuală.“ (via Bialog. Thanks!)

Sînt curios dacă funcţionează…

LATER EDIT: Yup, la mine a mers, am primit cuponul promis.

11 gânduri despre &8222;Un pont util&8221;

  1. Pingback: Schizoid.Us - The Only Way I Can Deal With Pain Is To Spread It Around

  2. Domnu Horia, puteti sa imi spuneti cand mi-ati pus coletul la Posta? Ca nu a venit niciun aviz,si deja e marti…sa mai astept?😦

  3. @mihnea: a plecat joi sau cel tirziu vineri, nu mai retin exact. ar trebui sa ajunga in cel mult o saptamina. deci sperante ar mai fi. imi cer scuze, insa, deoarece am vrut sa pastram un pret cit mai scazut al revistei, am fost nevoiti sa ne bazam pe serviciile postei romane, care nu-s cele mai stralucite, dar sint cele mai ieftine.

  4. Ah ok, initial ati spus ca pana miercuri faceti coletele,si de asta mi se parea ca trebuia sa fi ajuns. O sa astept pana vineri,sigur trebuie sa vina pana atunci. Multumesc frumos.:)

  5. Pingback: Science Fiction And Fantasy - Page 49 - Computer Games Forum

Lasă un răspuns

