Galileo: prima recenzie şi cîteva informaţii

Eddie Pandele a fost unul dintre primii cititori ai revistei şi iată că s-a grăbit să scrie despre ea pe CititorSF, aici. Îi mulţumesc şi pe această cale şi nu mă pot abţine să nu-l citez:

Concluzia e una singura: Galileo e o revista grozava.

Pe de altă parte, Shauki organizează un concurs cu premii în cărţi şi reviste… Galileo! Detalii aici.

Pe toţi aceia care aţi primit deja revista (sau urmează să o primiţi în zilele care urmează), v-aş ruga să nu ezitaţi să ne scrieţi / spuneţi ce v-a plăcut, ce nu v-a plăcut, ce-aţi vrea să mai vedeţi în paginile revistei. Avem noi ideile noastre,(puţine şi fixe), dar feedback-ul de la cititori e esenţial într-o astfel de întreprindere.

În altă ordine de idei, vreau să vă anunţ pe această cale că toate abonamentele plătite pînă la ora actuală au fost onorate, cu cărţi-bonus cu tot (acolo unde a fost cazul). Mîine vor pleca şi comenzile individuale primite pentru primul număr. Promoţia cu abonamentul continuă însă, aşa că aveţi tot interesul să profitaţi de ea.

Şi, dacă tot sîntem la capitolul Galileo, vă anunţ cu regret că nu, nu vom avea încă numărul doi la Bookfest… dar o surpriză legată de revistă tot vom avea. Hehe… stay tuned!

22 de gânduri despre &8222;Galileo: prima recenzie şi cîteva informaţii&8221;

  1. @aspoiu: nu sintem singuri pe piata, mai e si helion, mai e si nautilus. dar chiar de-am fi singuri, tot ne-am stradui sa fim cei mai grozavi🙂

  2. Ai dreptate. Nautilus este on-line, iar Helionul… nu prea inteleg… este si, si?!
    Dar si tu ai uitat de pro-scris.😀

  3. nope, n-am uitat. dar pro-scris nu-i revista, e un blog oarecare, nici macar nu s-au obosit sa-si faca rost de issn. pro-scris a fost aproape de statutul de revista la inceputuri, acum s-a rasuflat.

  4. Eu unul nu vreau decat sa continue sa apara. Sunt convins ca periodicitatea o sa ridice, cu timpul, si notele povestirilor autohtone, chit ca textele traduse vor fi tot „crema cremei” ca si acum.

  5. Din păcate şi Bucureştiul în care stau eu este mai departe decât Bucureştiul altora

  6. feri: eu am avut si pachetul tau la intilnirea cu ion hobana. in rest… cum ziceam. eddie, care n-a mai avut rabdare sa-i vina posta acasa, m-a sunat si ne-am vazut.

  7. Pingback: Schizoid.Us - The Only Way I Can Deal With Pain Is To Spread It Around

  8. Am primit si eu revista acum 2 zile, dupa o indelungata asteptare. Pot sa spun doar atat: asteptarea a meritat. Nu am apucat sa parcurg decat articolele si interviul pana acum, dar sunt mai mult decat multumit.

    Ce lipseste si va fi benefic revistei pe termen lung: publicitate. Nu am avut niciodata ocazia sa citesc faimoasele reviste SF&F americane dar din cat de puternica e latura de marketing la ei, tind sa cred ca au reclame. Asadar, pentru inceput cred ca ar fi benefice ceva reclame la noi aparitii editoriale ale editurilor din Romania, si de ce nu din lumea anglosaxona. Bineinteles, in masura in care se poate ajunge la un contract. Eventual se poate incerca un sistem de un numar gratis reclama la noi aparitii editoriale, apoi analizata de acea editura influenta reclamei si deciderea daca vor plati un spatiu pt fiecare numar.

  9. Da, ar fi o idee buna sa faci rost de ceva reclama pentru revista. Poate iti mai acopera din cheltuieli, ori cel putin sa-ti aduca niste avantaje cu alti jucatori.

  10. ei, in primul numar reclama de pe coperta IV e la o carte ce urmeaza sa apara la MP. la urmatoarele vom organiza o licitatie🙂 intentia noastra asta a si fost, de la bun inceput, sa asiguram macar partial acoperirea costurilor din reclame.
    @costi: sa ne traiesti, sfinte constantine!

  11. @Alex: Analog, Asimov’s si F&SF au reclame pe copertile 2,3 si 4. Uneori mai exista si o pagina de „mica publicitate”, dar cam asta e tot.

  12. @Eddie: m-am uitat pe ultimile trei numere din SF&F si pe linga cele trei coperti si pagina de mica publicitate, mai au inca 2, uneori 3 pagini interioare cu reclama. De cele mai multe ori, prima pagina imediat dupa coperta 2 este cu reclama la o editura sau alta. De asemenea pagina 3, fata-n fata cu sumarul.

  13. @Costi: N-am frunzarit decat ultimul numar, in rest ma bazam pe memorie… Se vede ca paginile de reclame din interior nu si-au facut treaba, adica nu mi-au sarit in ochi suficient de sus incat sa le tin minte🙂

Lasă un răspuns

