Salată de linkuri cu sos Galileo

Continuă primirile entuziaste închinate revistei Galileo. Printre cei care-au scris se numără şi Florin Pîtea, din a cărui prezentare a revistei voi cita concluzia:

Ceea ce trebuie spus spre lauda revistei Galileo este că, deşi de cel puţin şaisprezece ani încoace nu mai reuşisem să citesc integral vreo revistă SF publicată în România, mi-a ţinut trează atenţia de la prima la ultima pagină. De la dimensiunile volumului şi ilustraţiile de pe copertă pînă la calitatea hîrtiei şi punerea în pagină, Galileo arată ca o revistă profesională. Iar raportul calitate/preţ este foarte avantajos. […] Dacă Galileo are un defect de neiertat, este acela că va fi publicată trimestrial, mai degrabă decît lunar, aşa cum mi-aş fi dorit. Îi doresc să aibă viaţă lungă şi să ajungă la cît mai mulţi cititori… pe care să-i transforme în colecţionari.

Nicu aka Voicunike, fanul F&SF prin excelenţă, îşi declară şi el entuziasmul:

Astăzi am primit revista Galileo! Am pipăit-o, am mîngîiat-o şi m-am bucurat peste poate de aspectul ei, de calitatea ei şi de faptul că  mă număr printre primii sefişti din România care pune mîna pe PRIMA REVISTA PROFESIONISTĂ DE SF. Da! Uite că minunea s-a întîmplat, revista pe care ne-o doream cu atîta ardoare, revista despre care fiecare avea cîte o viziune, revista la care am visat uitîndu-ne mereu în ograda vecinilor, a venit pe meleagurile noastre mioritice şi da! arată al dracului de bine!

Amicul nostru Schizoid are şi el cuvinte de laudă şi o recenzie in-depth, aici:

Aşteptarea, după cum voi detalia mai jos, a meritat, şi încă cum! Arată absolut superb, coperta steampunk şi look-ul mat fac toţi banii. Galileo este excelentă, o revistă SF&F cu care ne putem mîndri, […] un chilipir ce nu trebuie ratat. Aştept nerăbdător următorul număr!

La o asemenea primire, cum să nu aştept cu nerăbdare să treacă tîrgul şi să trimitem la tipar cel de-al doilea număr? Mulţumiri tuturor pentru cuvintele frumoase şi vă promitem că nu vă vom dezamăgi. Cît despre cei care nu s-au abonat încă, le reamintesc că o mai pot încă face, în condiţii foarte avantajoase, încă opt zile de-acum înainte. Detalii aici.

Iar acum… back to work. Mîine trimitem la tipar încă o carte ce va fi pe taraba noastră la Bookfest. Dacă treceţi pe-aici mîine, am să vă dezvălui despre ce e vorba.

5 gânduri despre &8222;Salată de linkuri cu sos Galileo&8221;

  1. „Mîine trimitem la tipar încă o carte ce va fi pe taraba noastră la Bookfest. Dacă treceţi pe-aici mîine, am să vă dezvălui despre ce e vorba.”

    Deci? 🙂

Lasă un răspuns

