Galileo în aspic cu garnitură VIP

Noi impresii despre Galileo. Încă sînt uimit de reacția cvasi-unanim pozitivă pe care a provocat-o revista noastră. Iar oamenii ăștia habar n-au ce li se pregătește în numărul doi!

În primul rînd, Ștefana Czeller (pe care-o așteptăm cu drag la tîrg!) scrie pe larg impresii de lectură, aici. Și un citat:

Încep cu concluzia: mi-a plăcut! Nu vorbesc doar despre prezentarea grafică, ci şi despre conţinut. Amatorul de sf găseşte aici şi proză românească, şi străină de bună calitate. Mai găseşte şi articole de ţin de «bucătăria» genului, de la mărturisiri de scriitor, sub forma interviului ori nu, la rubrici dedicate operelor unor autori de marcă din spaţiul străin sau autohton, dar şi cinematografiei.
Proza rămâne însă partea leului, şi despre ea voi vorbi mai pe larg.

Alte două păreri mi-au venit pe mail și ele mă bucură cu atît mai mult cu cît autorii lor sînt oameni pe care îi consider maeștrii mei, îi stimez enorm și îi socotesc printre prietenii cei mai dragi.

Ion Hobana:

„Cele mai sincere felicitari pentru frumoasa si deosebit de interesanta revista „Galileo”! Sper din toata inima sa reziste  dificultatilor prezentului si sa aiba o viata indelungata, asa cum merita.”

Robert Silverberg:

The first issue of GALILEO arrived today.
It’s a beautiful magazine – far more attractive than any of the current American s-f magazines.  I look forward to learning a little Romanian by trying to read it.  And to seeing my own work in its pages.

Cannot beat this!

9 gânduri despre &8222;Galileo în aspic cu garnitură VIP&8221;

  1. Uite cum sta treaba Varu’. N-am mai citit SF de ceva vreme, de fapt de doi ani incoace am citit doar ce mi-ai dat tu din productia proprie, dar ce am gasit in Galileo a fost de cea mai buna calitate (dupa umila mea parere). Arata bine, se citeste bine … cu un Chimay Bleue pare de-a dreptul mirifica! 🙂 Bafta la targ!

  2. Hei, ţi-au povestit băieţii că ieri a venit Adrian Cioroianu la standul tău de la Bookfest, chitit să cumpere Galileo, declarând „mi-aţi luat banii de taxi”? Am văzut cu ochişorii mei.

Lasă un răspuns

