Bookfest 2010 în imagini

Prima zi a trecut repede-repede. Spre – întrucîtva – surprinderea mea, a fost bine de tot. Standul editurilor Millennium Press şi Alexandria e larg şi aerisit şi sper să vă placă felul în care am reuşit să îl aranjăm.

Din cîte mi s-a povestit am avut printre clienţi o celebritate, istoricul Adrian Cioroianu (căruia Bebe i-a luat banii de taxi în schimbul unei reviste Galileo), dar a poposit să ne salute şi Andrei Voiculescu împreună cu frumoasa lui fiică (şi-i mulţumesc Silviei Colfescu pentru ocazia de a-l cunoaşte). Am avut parte de vizitele unor prieteni dragi: au venit către seară soţii Ghidoveanu, Jewel şi Assassinul.

M-am întîlnit cu Oana Stoica-Mujea, care blogărea de zor la soare. Aveţi aici dovada.

Regret enorm c-a trebuit să plec aşa de repede şi n-am participat la tradiţionala agapă nocturnă de la Giotto. La ora la care scriu, sînt la Satu Mare cu treburi, după o noapte întreagă pe tren (blestemat fie CFR-ul cu întîrzierile lui!). Mîine la 11 voi fi din nou la stand, dar pînă atunci va trebui să vă mulţumiţi cu Bebe şi Nicu, alături de Mike. V-aşteptăm!!!

8 gânduri despre &8222;Bookfest 2010 în imagini&8221;

  1. Pingback: Traducfest « VERONICISME

  2. am inteles ca Vindecatoarea-R.Levene si Razboiul batranilor-J.Scalzi nu se gasesc la standul dv.de la Bookfest 2010,daca le-as comanda de pe site,cam pe cand ati putea onora comanda?

  3. @radu: deindata ce vor iesi din tipografie. in saptaminile de dupa tirg. noi am incercat, dar… socoteala de-acasa nu se potriveste cu cea din tirg. nu intotdeauna.
    @flavian: merci 🙂

  4. Am fost azi la bookfest, nu era decat Nicu la stand si am luat si eu Batalia Corinului.
    Pacat ca nu ne-am intalnit sa bem berea aia de acum cateva saptamani 🙂

  5. Daca promiteti ca sunteti sambata la stand, poate ma conving sa mai fac o plimbare pana acolo 🙂

Lasă un răspuns

