Postludiu Bookfest 2010 (2)

V-am promis poze, iată-le! De data asta, sînt pozele făcute de subsemnatul, nu prea multe, căci, după cum bine ştiu cei cu care-am apucat să mă văd în tîrg, am fost destul de ocupaţi.

Cristina Deleanu flancată de Adela şi Cristina Ghidoveanu

Cristina Deleanu flancată de Adela şi Cristina Ghidoveanu

Bebe, Loredana şi Nicu se strică de rîs lîngă Cristina cea furibundă

Portret de familie cu Ghidoveni şi Assassini

Odihna războinicilor: o cîrciumă (Giotto), şaptesprezece meseni, trei edituri

Lansare cu megafon

Sîmbătă în tîrg

Bebe, Nicu, Cristina, Mike şi Mircea Opriţă

Mike, Bear şi Assassinul la „birou”

Cina cea de pe urmă (with a welcome addition: Jen!)

12 gânduri despre &8222;Postludiu Bookfest 2010 (2)&8221;

  1. Pingback: Bookfest 2010 - Page 4 - Computer Games Forum

  2. Pingback: Science Fiction And Fantasy - Page 54 - Computer Games Forum

  3. Pingback: Cititor SF » Galileo, numarul 1

  4. Total science-fiction cum am dat iara peste tine: cautam ceva despre Enki Bilal si am ajuns pe un site al unui tip ce scria despre benzi desenate si SF. Acolo am dat de blogul lui Radu Pavel Gheo si am apasat ca parca stiam numele de undeva. Si apoi am vazut ca si el avea o lista de bloguri unde figura un Urs cu care fusesem coleg de facultate!
    Bata-te sa te bata! Tot cu ozeneuri esti!
    Ma bucur tare sa vad ca nu le-ai lasat!
    Fa bine si da un ail si un numar de tel.
    Cele mai bune!
    Virgil

Lasă un răspuns

