Galileo Online: revista a fost lansată oficial

Sperăm să vă fie de folos, să vă placă şi să completeze armonios ediţia tipărită. Cu timpul o să ne dumirim de ce mai e nevoie, dar deocamdată revista arată cam aşa:

9 gânduri despre &8222;Galileo Online: revista a fost lansată oficial&8221;

  1. Sugestia 1: Feedburner. Cand ati mutat pe WP a murit feedul de Blogspot. Un feed prin Feedburner e mult mai sigur – in caz de mutare de domeniu sau altceva, ramane acolo.

    Sugestia 2: Poza aia cu multe reviste e… nu foarte draguta, sa zicem 😀 Ideea e misto, dar poza in sine nu se vede deloc bine.

    In rest, traiasca WordPress!

  2. Mie imi place cum arata. Am dat de o problema, pe pagina principala cand apas butonul „citeste mai departe” de sub articole nu se intampla nimic. Articolul complet se incarca insa cand apas pe titlu. E posibil sa fie o problema de la browser-ul meu (Safari), dar poate e ceva din setarile voastre.

  3. M-am mai jucat cu el 😀 Ii mai trebuie asa (IMO, ofc):
    – La fiecare insemnare, un link cu comentariile („Vezi cele x comentarii”), langa cel la „Citeste mai departe”. N-ar trebui sa fie *prea* greu de facut asta… eu sunt oarecum libera de maine seara incolo, asa ca putem sa ne uitam.

    – Poze separate pt headerul rotitor. Din cate imi aduc eu aminte despre template-urile de genul asta, poti sa le zici sa taie din imaginea incarcata in post sau sa ia una separata. Momentan nu le taie prea inspirat…

    – Searchul mutat sus, sus de tot, deasupra paginilor.

    – Scoasa sectiunea de Meta de jos, nu ii trebuie nimanui in afara de voi, si voi puteti tine minte ca trebuie scris /wp-admin dupa numele site-ului 😀

  4. Observatii aditionale:
    – headerul arata mult mai bine acum, rosul in degrade arata neclar si se pierdea in background.
    – data nu pare sa fie setata corect din moment ce spune ca e duminica.
    – „Home” ar trebui scris cu litere mari ca sa fie la fel cu restul meniului.
    – unele imagini din animatie sunt neclare.
    – linkurile cu „Citeste mai departe” nu functioneaza.
    – asa cum a spus si Jen, n-ar strica un link cu numarul de comentarii.
    – linkurile din meniul vertical trebuie sa difere la culoare de textul simplu.
    – sectiunea „Editori” duce la siteul editurii fara nicio explicatie. De asemenea, pe site-ul MP trebuie adaugat un link catre versiunea online (daca este deja eu nu l-am vazut).
    – search-ul dus sus si in niciun caz negru, mai de graba rosu sau gri.
    – sectiunea „Categorii” arata dezordonata, o lista obisnuita ar fi mai potrivita.
    – sectiunea „Meta” n-are ce cauta pe pagina.
    – partea neagra de la sfarsitul paginii trebuie centrata, desi eu nu prea ii vad rostul. Eventual se poate trece copyright-ul pe negru.

    Din motive de lene pura, imi place teribil seria Intermeci. Sper sa continue. 😀

Lasă un răspuns

