Reynolds de vînzare şi recenzii

Mai exact, două dintre romanele sale standalone, Century Rain şi Pushing Ice. Sînt ediţiile hardcover britanice de la Gollancz, în stare perfectă (doar răsfoite, nici măcar citite). Le dau la preţ de chilipir, la echivalentul a 10 euro bucata, iar dacă le luaţi pe amîndouă plătesc eu expedierea. Daţi-mi de ştire dacă sînteţi interesaţi.

În altă ordine de idei: apariţia versiunii online a revistei Galileo mi-a disciplinat puţin rutina de lectură. Mi-am propus un obiectiv relativ uşor de respectat: să scriu săptămînal (marţea) despre o carte recent citită. Pînă acum am publicat recenzii la Poul Anderson – Call Me Joe, Justin Cronin – The Passage şi Cherie Priest – Boneshaker. Dacă răscoliţi niţel prin arhivă (cea de iunie, mai exact), o să mai găsiţi nişte recenzii scoase de la naftalină. O să vă anunţ cînd apare următoarea „dare de seamă”.

6 gânduri despre &8222;Reynolds de vînzare şi recenzii&8221;

  1. dar planuri…noutati editoriale de toamna?….nu prea se misca piata romaneasca in general…..desi cred ca ar inghiti niste carti bune…sunt o gramada de scriitori buni si f buni…nepublicati la noi:)

  2. ok:)….dar…totusi…ce se intampla…..? e criza de vina? sau….dezinteresul….nu ma refer la millennium press…repet….in general…..uite de pilda….karen traviss….am devorat primele 3 carti din seria wess har….e super…..acum ma apuc de adam troy castro….emissaries from the dead…..sunt prea noi? prea scumpi?…sau nu scriitori noi….vechi…macar ce au fost cu premii…..de pilda samuel delany nu a aparut deloc….si altii…..

Lasă un răspuns

