Eurocon: juma’ de delegație

Acum vreo două ceasuri m-am despărțit de jumătate din delegația noastră la Eurocon. Mai exact, de George Lazăr, care, împreună cu un coleg și cu Roberto Quaglia, a făcut pauză, preț de-o cafea, la Satu Mare, în drumul către Miskolc, unde vor poposi în noaptea asta, înainte de-a pleca mai departe, spre Český Těšín, Cehia / Cieszyn, Polonia. Le-am încărcat în portbagaj o cutie mare cu aparițiile de la Millennium,  George mi-a expus pe scurt cam cum s-a pregătit pentru convenție, am pălăvrăgit un pic despre șansele pe care le-avem să obținem vreun premiu la Eurocon, le-am spus că-i aștept și la întoarcere, le-am urat baftă și i-am scos la drumul către frontieră.

Dincolo de scandalul absolut penibil care-a însoțit „nominalizările” propuse de SRSFF, e cazul de acum să le ținem pumnii lui George și lui Marian Truță… ba chiar și lui Roberto, care-a promis să ne susțină. Să sperăm că vor reuși să aducă în țară măcar un premiu – în afară de acela de încurajare, care echivalează cu o diplomă de participare. Șanse am avea, spune George, la cel mult două categorii: cel mai bun traducător (Dan Pavelescu) și cea mai bună editură (Millennium). Dacă premiul obținut o să fie cel pentru cea mai bună editură, bucuria o să-mi fie cu-atît mai mare. Dar m-aș bucura mult și pentru Dan Pavelescu, ar merita din plin un dram de recunoaștere internațională.

Eh… om trăi și om vedea. Noi să fim sănătoși, că premiile vin și pleacă, importantă-i mulțumirea cititorului și, în egală măsură, a noastră, a editorilor. Iar noi sîntem, cel puțin deocamdată, mulțumiți.

2 gânduri despre &8222;Eurocon: juma’ de delegație&8221;

  1. Doamne ajuta sa iasa bine pentru noi romanii! Chiar imi doresc asta si pot spune ca George stie ca autor sa-si prezinte romanul,hai sa fie intr-un ceas bun si pentru MP si pentru George dar si pentru sefeul romanesc!

Lasă un răspuns

