Vintage Swanland!

…Adică o ilustrație absolut superbă, care va împodobi coperta primului volum al seriei Compania Neagră. Mi-ar face mare plăcere dacă mi-ați spune ce credeți.

In other news: ieri am avut și o întîlnire conspirativă cu traducătorul (detalii aici), care m-a asigurat că pînă la începutul lui octombrie, cartea va fi gata. Prin urmare… așteaptă-te, române!

33 de gânduri despre &8222;Vintage Swanland!&8221;

  1. Vesti bune de pe front🙂

    O intrebare am totusi, numele personajelor/locatiilor vor ramane in original? Sau vor fi traduse/adaptate ca in versiunea celeilalte edituri?

  2. Pingback: Glen Cook – The Black Company in Romania (II) « Assassin CG

  3. poate un mic citat ,scurt si cuprinzator,de tip actiune si umor,un blend irezistibil,pt.cei care nu au auzit de Glen Cook si aflandu-se intr-o librarie ,cu zeci,sute de carti expuse la vedere se intreaba pe care sa o apuce si sa o rasfoiasca,deoarece ,dupa ce au deschis cartea,cred ca vor fi atrasi de stilul autorului(stiu ca sunt extrase pe spatele cartii,dar ca sa ajungi la ele,inseamna ca deja ai luat cartea de pe raft)

  4. Îmi place coperta, este aşa cum îmi place mie, sper să nu o micşoraţi ca să introduceţi alte elemente pe copertă, care nu vor face decât să micşoreze coperta.

    Atenţie la mărimea fontului de pe copertă! Să-l potriviţi la mărime astfel încât toate cărţile din serie să aibă aceeaşi mărime a fontului, nu cum fac unii pentru a ieşi la lăţimea coperţii (când titlul e scurt) ei măresc fontul.

    Arată inestetic când pui cărţile una lângă cealaltă, una va avea un font mai mare, adică aceea care are titlul mai scurt, iar a doua un font mai mic, adică aceea care are titlul mai lung.

    M-am făcut înţeles cred…

  5. In afara de coperta, cartea cum intentionati sa fie ca si format ? Cu care alte carti de la MP o sa semene ?
    (Cruciada Masinilor, Cruciada Masinilor, Cruciada Masinilor, Cruciada Masinilor, Cruciada Masinilor, Cruciada Masinilor, Cruciada Masinilor…🙂 )

  6. Innebuneste crocodilu daca mai citeste cateva carti in formatul ala🙂 . Adevarul e ca 107 x 178 si caramida e o combinatie…tembela . Iar daca va avea fontul Raului linistit iar e de rau , nu pot citi mai mult de 10 pagini per/zi . Cel putin coperta arata…sexy🙂

  7. Nu nu, formatul ala pe care l-am mentionat chiar imi place ! Fontul suficient de mare, spatii intre el, hartie moale si placuta
    (nu, nu pentru ce va ganditi voi !:) ), chiar a fost o placere sa citesc Cruciada Masinilor.
    Daca iar apare un format inghesuit, cu font mic si hartie proasta…I riot !🙂

  8. chill, people. formatul Millennium e cel stabilit in 2005: 125×195 mm. scurtul interludiu cu diverse experimente a luat definitiv sfirsit. iar tipografia va fi aceeasi cu care am tiparit ultimul batch de carti, Print Multicolor din Iasi, niste adevarati profesionisti.

  9. Sincer asta ma intrebam si eu .Oricum reusita coperta ,felicitari ,si sa aibe succes !(ca sa apara toata seria🙂 )

  10. @Crusher: Toponimele şi onomastica glencookească😀 se traduc. Cel puţin în opinia mea. Dacă editorul va hotărî altminteri… sigur, este prerogativa lui să revină la cele englezeşti.

  11. Coperta e super!
    Abia astept sa apara si cartea. Apropo, pretul cartii, pe care l-am gasit la o librarie virtuala, e cel real? Ca mi se pare super ok.

  12. Intre timp am vazut ca nu mai e pretul afisat pe site-ul acelei librarii.
    Cat despre schimbarea numelui editurii din Milennium Press in Milennium Books am observat si eu, si mi se pare ca suna mai bine cel din urma😉

  13. Pingback: Galileo Online » Intermeci (11)

  14. Nu stiu de ce dar confundasem Black Company cu malazan Empire🙂 la ea (seria) m-am referit cand am amintit de traducerea numelor.

  15. Pingback: Citeste Glen Cook – The Black Company « Assassin CG

Lasă un răspuns

