Declaraţie de dragoste

În Observator Cultural, o extraordinară declaraţie de dragoste faţă de cărţi. Aici. În rest, cuvintele sînt de prisos. Merci, Mike.

PS: Şi un interviu realizat de Mircea Pricăjan cu Oliviu Crâznic, pe suspans.ro, aici. Grăbiţi-vă să-l citiţi, că băieţii de la Nemira i-au supărat pe otomani şi site-urile lor apar şi dispar după voinţa Înaltei Porţi.

12 gânduri despre &8222;Declaraţie de dragoste&8221;

  1. Am vazut si eu ca a fost spart site-ul Suspans.ro de un hacker turc. Cam funny si nu prea situatia🙂.
    Ma bag la citit declaraţia de dragoste faţă de cărţi acum.
    Alea din dreapta monitorului, de sus, sunt carti ori carcase de cd/dvd?

  2. Normal ca pline, dar vazand doar poza mica am zis ca sunt cotoarele la niste carti, dupa ce am marit poza am vazut ca de fapt is carcase de cd. Apropo, ce-i bun in ele?🙂

Lasă un răspuns

