Happy birthday!

Acuma opt ani, cam pe la ora asta, anunţam pe una din listele de discuţii sefiste cea mai mare realizare a mea (mă rog, nu numai a mea). Realizarea în cauză a împlinit azi opt ani, ocazie cu care am sărbătorit-o cu mare fast, mai întîi cu prietenele, ieri, iar azi în cadrul strict familial, cu două bunici şi-o mătuşă. Să creşti mare, fata lui tata!

 

14 gânduri despre &8222;Happy birthday!&8221;

  1. Ii doresc si eu La multi ani, fericiti si plini de realizari marete!
    Sa-l faca mandru pe tatal ei.🙂

  2. Toata fericirea si sanatatea din lume, omule!
    Sa te bucuri de cea mai mediatizata copchila din fandomul romanesc! Sa-i zic „sefa” de pe acum? sa fiu primul?🙂

  3. La multi ani si din partea mea! Sa fie sanatoasa si fericita,si ea si restul familiei! Si asteptam debutul literar😀

  4. La multi ani cu intarziere si din partea mea! Hai ca mai ai un pic, Ursule, pana sa faci treispe-paispe cand or incepe s-o caute baietii!🙂

Lasă un răspuns

