There's no place like home…

Ce face ursul cînd mai are 18 zile pînă începe tîrgul, o fiică în vacanţă şi o soţie care are de plecat în delegaţie pentru o săptămînă, departe de casă? Răspuns: urcă nevasta, copila şi laptopul în Pitic (aka Bearmobil) şi îşi mută sediul, cu arme şi bagaje, taman la munte.

Unde, între trimiteri de cărţi în tipar, redactări şi alte alea profesionale (inclusiv o întîlnire fastă cu două doamne librărese care ŞTIU să-şi facă meseria, întîlnire în urma căreia cărţile Millennium Books vor fi la îndemîna vilegiaturiştilor montani, de săptămîna viitoare încolo, la Sina-Libri, vizavi de Hotel Rina Sinaia), are timp să vadă următoarele: o crucedepecaraiman, o serie de babe şi-un sfinx, completate de un acces de panică acrofobă (ca întotdeauna cînd ursul se vede la înălţime); un Peleş închis pentru renovare (care i-a provocat junioarei reacția din imaginea de mai jos – priceless!) şi-un Pelişor respirînd intimitate şi eleganţă (şi plin cu acuarele de Mucha!); Cheile Grădiștei, o enclavă montană teleportată din Tirol, pe care am trecut-o pe lista locurilor în care aș putea să mă retrag la pensie (după Croydon/Londra și Hradčany/Praga); o Cotă 1400 aglomerată de construcții (n-am mai călcat pe-acolo din 1993, de cînd cu voiajul de nuntă, dar nici nu mă va trage ața prea devreme) și plină de jeguri (rușine, români!). Și cam atît.

Back home acum. Mîine mai pleacă la tipar o carte, joi sau vineri încă una; tot mîine ar trebui să vină Galileo de la tipografie, de mîine m-așteaptă o grămadă de angarale contabile. Dar toate astea mai pot aștepta; azi am să-mi petrec ziua în compania căpitanului Aubrey și-a doctorului Maturin (a se vedea linkul din dreapta): cred că mi-am găsit un nou idol literar.

Un gând despre &8222;There's no place like home…&8221;

  1. Foarte buna idee. Nu sunt munti pe aici asa ca dau si eu o raita prin poldere, ca altceva nu avem..
    Sa va fie de bine si profitati de oxigenul din belsug🙂

Lasă un răspuns

