Gaudeamus 2010 (5): Oarece poze

Poze de la lansarea Millennium Books de ieri găsiți la colegul Assassin, aici. Mulțumesc tuturor celor ce-au fost alături de noi și vă așteptăm în continuare la standul nostru!

Deocamdată, topul vînzărilor de la Millennium Books arată așa:

  1. John Scalzi – Brigăzile-fantomă
  2. Glen Cook – Compania Neagră
  3. Rebecca Levene – Vindecătoarea
  4. Herbert & Anderson – Cruciada mașinilor
  5. John Scalzi – Războiul bătrînilor

16 gânduri despre &8222;Gaudeamus 2010 (5): Oarece poze&8221;

  1. Venit, vazut, cumparat.
    Am terminat deja Cook, ma apuc de Vindecatoare.
    Bafta la vanzari, sa primim repede si urmatorul volum din Companie :))

  2. Stiu ca e offtopic, dar n-am ce face

    Vizionare placuta si sa speram ca vom gasi si ce lipseste! Bafta mult in continuare, sper sa ne vedem cat de curand si multumesc inca o data pt. cadoul facut!

  3. Stiu ca e offtopic, dar n-am ce face

    Vizionare placuta si sa speram ca vom gasi si ce lipseste! Bafta multa in continuare, sper sa ne vedem cat de curand si multumesc inca o data pt. cadoul facut!

  4. Mi-a placut, e exact ce ma asteptam sa fie. Desi plin de actiune, l-am simtit mai mult ca un roman pregatitor, astept sa vad cum evolueaza in urmatoarele volume. Imi plac cartile cu personaje „gri”, mi se pare ca sunt mai aproape de realitate.
    Sunt foarte bucuros ca s-a inhamat cineva la tiparirea lor, acum singurul meu of a ramas Erickson, pe care inca mai sper sa-l vad tiparit in romana🙂

  5. @horia: vezi ca mie pe online imi apare ca mi-ai tras o singura data banii, nu de doua ori pe EPOS… cred ca mi-ai dat banii inapoi degreaba sambata😦
    cum procedam? ne vedem cumva, ti-i transfer?

  6. Pingback: Me, Myself and Skandalouz » Blog Archive » Gaudeamus 2010

  7. Pingback: Am dovezi! | VERONICISME

  8. Salut , spune-mi si mie Prea Marite Urs , primim si noi , fraierii care ti-am platit in avans revista Galileo, produsul , sau il trecem la pagube colaterale ? Deh , se aude ca vine o iarna lunga si… vorba aia ” ursul de unde nu alearga de acola mananca „. In rest numai de bine , tu sa fii sanatos !

Lasă un răspuns

