Back to work

M-am întors, m-am apucat de lucru. Sînt multe de făcut: abonaţii la Galileo trebuie să-şi primească revista, s-a strîns o căruţă de comenzi cît am fost la tîrg şi trebuie să expediez totul cît mai repede pentru a reveni la zi. În plus, poate că alţii se gîndesc că gata, a trecut tîrgul, putem lua o pauză, dar noi, la Millennium, avem alte gînduri. Avem cărţi de făcut, o revistă de trimis la tipar. Prin urmare, la treabă!

16 gânduri despre &8222;Back to work&8221;

  1. Spor la treaba!
    Din pacate eu nu ma numar printre cei ce au facut comenzi, desi mi-as fi dorit tare mult Compania Neagra. Sper ca in perioada sarbatorilor sa-mi permit acest cadou.
    Revista la tipar? E cumva Galileo 3?🙂

  2. ah, eu ma bucur ca te-ai intors la munca asa repede, nu de alta dar si eu am facut o comanda online in timpul targului :p can’t wait to read Scalzi😀

  3. Am trimis o comanda la dvs. pentru ,, oferta gaudeamus” pe data de 22.11. . Va rog sa-mi confirmati daca s-a expediat pachetul .

  4. Buna seara! Am facut o comanda pentru Compania neagra acum cateva zile si din mailul de confirmare am aflat ca s-au strecurat niste erori. Am trimis pe adresa office @ millenniumpress.ro corectura dar de 2 ori mesajul a fost returnat. Repet comanda aici sau mai incerc pe mailul oficial?
    O seara buna! Si spor la lucru!

Lasă un răspuns

