Uuuuuuu…

Winter is coming… În aprilie!

14 gânduri despre &8222;Uuuuuuu…&8221;

  1. wow! it looks fabulous!

    chiar daca seria asta nu e printre preferatele mele cand vine vorba de epic fantasy (cel putin nu e printre primele 3), abia astept sa vad serialul. Multi actori nu mi se pareau potriviti dar dupa mai multe clipuri mi-am cam schimbat parerea.

    Skandalouz: lol intotdeauna se gaseste cineva, preferabil ar fi sa nu ii fie ruda, ca poate si ala scrie cu aceeasi viteza ca si George R. R. Martin.

  2. lasati, ca-i tinar si-n puteri brandon sanderson🙂 god forbid!
    din distributie am avut niste probleme cu junioara clarke in rolul daenerys, de pilda, dar arata ok in clip. jason momoa as khal drogo: yes! ma cam oboseste insa mecla individului selectat drept jon snow: prea rotunda, prea „romance” pentru cum mi-l imaginasem (mai tras la fata, mai putin copil). lena headey as cersei: great choice!

  3. Mie actorul care il joaca pe Jon Snow nu imi place deloc, dar restul par ok. Parul ala alb a lui Danaerys e ciudat, dar poate scria in carte ceva ce-am ratat eu. Iar Jamie… *droooool*

  4. parul alb al lui daenerys, da, cred ca-i destul de aiurea in anumite secvente, probabil aia mi-a displacut si mie initial… dar pustoaica e chiar ok. probabil trebuiau sa-i evidentieze cumva si pe targaryeni…

  5. Nici mie nu-mi place Jon deloc. Mi-l imaginam altfel.
    Jaime se pare ca deja face victime printre persoanele de sex feminin :p Seamana un pic cu Sawyer din Lost.

    @Pax: care e top 3?

  6. La inceput parca fanii erau cam impartiti in doua cand venea vorba de actorul care il va juca pe Jaime dar acum vad ca aproape toata lumea il adora, judecand dupa aceste clipuri si eu sunt multumit. Si mai e si Sean Bean, dupa ce am vazut toate clipurile lansate de hbo pur si simplu nu imi pot imagina alt actor in rolul lui Eddard Stark, pt. mine a fost o alegere buna de la inceput, acum o consider una aproape perfecta🙂

    @Skandalouz:
    1. Malazan Book of the Fallen by Steve Erikson
    2. Night Angel trilogy by Brent Weeks
    3. The First Law trilogy by Joe Abercrombie

  7. Erikson rocks!
    Daenerys avea părul alb şi în roman, eu aşa îmi aduc aminte.
    Nici mie nu-mi place John. Şi eu sunt excepţia, nu-mi place nici Jamie, prea hollywoodian cu bărbia aia pătrată etc. Dar hai să-l vedem jucând, cine ştie.
    Khal Drogo – yummmmmmmy!

Lasă un răspuns

