Steampunk.ro: fochiștii-fruntași

Așa cum corect a intuit Andi, care este cîștigătorul concursului-fulger de ieri, pleiada de nume înșirată în însemnarea de mai jos se va regăsi în sumarul antologiei de proză steampunk românească anunțată în urmă cu cîteva luni. Editorul Adrian Crăciun promite, alături de această selectă adunare de fochiști-fruntași, și cîteva surprize care vor fi dezvăluite la timpul potrivit.

Premiul-surpriză cîștigat de Andi va consta în două exemplare din acest volum, dintre care unul va purta autografele tuturor autorilor și al editorului.

PS: Îl rog pe Andi să mă contacteze pentru a-mi transmite coordonatele sale.

12 gânduri despre &8222;Steampunk.ro: fochiștii-fruntași&8221;

  1. Pingback: Steampunk.ro: Alături de Opriţă, Truţă, Pîtea, Gurgu şi nu numai! « Oliviu Craznic's gothic novel

  2. Pingback: Prima antologie steampunk din Romania « CostiGurgu's Weblog

  3. Uau, asta da cadou! multumesc! … dar, eu voi pleca din tara in curand si-am sa ma-ntorc abia prin primavara… multumesc, oricum, pentru intentii! succes editorului si autorilor, iar tie – vanzare buna! eu am sa-ti fac🙂

  4. bafta celor mai buni!
    cum povestea mea n-a trecut pragul pentru a intra in antologie ma multumesc s-o postez pe net si atat.

  5. Pingback: Intermeci (22)

  6. Pingback: Steampunk.ro: Surpriza cea mare! | Galileo Online

Lasă un răspuns

