Cică interviu

Asta mi s-a spus că va fi. Ce-a ieşit puteţi citi aici, în Adevărul de seară ediţia de Satu Mare.

Generalităţi, banalităţi, interpretări după ureche, lipsă totală de documentare anterioară, citate lipsite de acurateţe şi incomplete, nimic care ar putea supăra sau deranja pe cineva, nimic concret. O varză căldicea, fără pic de gust sau aromă, ca un hamburgher de carton de la MacDonald’s. Informaţii pe care le poate citi oricine în secţiunea biografică a blogului. Chiar mă întreb de ce s-a mai deranjat omul să mă caute.

…Deşi „interviul” a durat cam o oră. Deşi i-am vorbit omului de cărţi, pe îndelete, cu nume, cu autori. Deşi i-am spus cu lux de amănunte despre ceea ce înseamnă să fii editor în ziua de azi, deşi i-am povestit  care-s direcţiile pe care le urmăreşte Millennium, deşi i-am spus ce cred despre felurite lucruri, i-am notat chiar pe hîrtie nume de autori şi titluri. Deşi am fost spurcat la gură, cum mă pricep să fiu, deşi n-am cruţat pe nimeni, că nu-mi stă în fire să-mi pun frîu la gură. Deşi mi-a promis că voi vedea textul înainte de publicare (dacă vedeam ce-a ieşit, nu-i lăsam să publice) şi nici pînă acum n-a mai dat vreun semn.

Cam aşa se face presă în ziua de azi. După ureche. Din pix, la plezneală. Mi-e lehamite. Cică „Adevărul”… Mă laşi, nene?

PS: Mîine e joi, aşa că vom avea iar un pui de concurs cu aromă steampunk… Şi nu uitaţi, licitaţia de mai jos continuă!

19 gânduri despre &8222;Cică interviu&8221;

  1. de fapt, i-am spus omului ca avem o lista cu 36 de titluri pe care, in cazul ideal, le-am face. da’ ma rog…
    a, da, si in alea 36 de titluri intra si 6 numere de galileu…

  2. da’ obsedatul ala cu garda e tare! ii riciie! ei, cineva tot trebuie sa fie multumit ca a venit pe lume ca sa fac rau altora… gunoaie, dragi tovarasi, gunoaie. mergem mai departe.

  3. Pana la urma cu ce i-ai suparat asa de tare pe tovarasii imaginatiei de ti-au trimis garda? De la postarea aia cu „De ce imi pute nenumitul?” ti s-a tras?

  4. „…si in alea 36 de titluri intra si 6 numere de galileu…”
    se mai fac abonamente, jupâne Ursu? pentru încă 4 numere, în continuare la primele 4? repede-repede, până nu ne taie ăştia iar lefurile!…

  5. a, păi asta e rubrica lor de pe pagina din spate, un soi de portret-şablon.

    Adevărul ăsta de seară se distribuie zilnic, gratis, la metrou, iar eu îl iau să râd de rubrica asta.

  6. Pingback: Săptămîna SF (24)

Lasă un răspuns

