Azi

De dimineață, o cafea bună-bună cu Doina și Mircea Opriță. Doi oameni fermecători și calzi, care m-au făcut să mă simt tare-tare bine, planuri și povești… Apoi o vizită la Bookcorner, parte a grupului Librarium, librarii mei preferați (ca să-l citez pe amicul Florin Pîtea) de la poalele Feleacului. Tare frumoasă noua librărie, iar cărțile de la Millennium se simt bine acolo. Clujeni, cărțile noastre pe voi v-așteaptă!

Apoi un ceai cu fetele mele și un pui de somn, iar către seară un film cam stupizel, cu multă acțiune și un Nicholas Cage și mai antipatic decît mi-e de obicei (omul ăsta mi-a plăcut într-un singur film: Wild at Heart al lui Lynch). Și încununarea serii, într-un anticariat, The Autocracy of Mr. Parham a lui Wells, în consonanță cu discuțiile de dimineață. Cartea, publicată la Heinemann din 1930, pare a fi una dintre primele ediții. E în stare aproape perfectă, are și ilustrații și mi-e și rușine să spun cît de ieftină a fost…

O zi faină, însorită, într-un Cluj în care miroase a primăvară. De mîine, iar la muncă.

5 gânduri despre &8222;Azi&8221;

  1. Oprita, Wells, Drive Angry… not bad! (N-am vazut inca drive angry si probabil e prost – eu il consider pe Cage simpatic, dar incapabil sa intre in pielea personajelor, totusi Drive ma atrage mai mult decat ce poti vedea la cinema zilele astea… asa ca o sa il incerc, probabil…)

Lasă un răspuns

