Millennium la Final Frontier: cum fu (2)

Tot despre Final Frontier şi azi… Aşa cum am promis, aveţi mai jos trei filmuleţe cu cîteva din întîmplările de la lansarea Steampunk.ro. Şi cu anunţul în premieră privind Premiile Galileo. Scuzaţi calitatea filmării şi sunetului. S-a filmat de către Ionuţ Bănuţă cu camera mea video cam obosită. Crappy, I know. Dar tot mai bine decît nimic.

In other news: cei de la Final Frontier şi-au făcut bilanţul. Paradoxal, da’ n-am văzut să sufle o vorbă despre partenerii lor de la SRSFF şi nici despre chestiile (dez?)organizate de aceştia la tîrguşor… De ce oare?

Zice în schimb destule MoşulSF, „pompierul de serviciu” Ştefan Ghidoveanu (hihi!) şi ilustrează cu poze grăitoare. Mulţumiri pe această cale pentru cuvintele frumoase şi pentru implicare şi sprijin. Mulţumiri şi BăbuţeiSF pentru poze şi sprijin. Şi nu, nu mă las de fumat.

Tot despre Final Frontier scrie şi nestemata noastră dragă, aici.

Dinspre SRSFF şi membrii săi se tace la modul programatic şi elocvent. În schimb, pe site-ul societăţii au început să apară textele comunicărilor pregătite pentru dezbaterile din program. Tot e bine, măcar să le citească lumea, să se lămurească oamenii (inclusiv domnul preşedinte Ungureanu) dacă au pierdut sau nu ceva prin absenţă. Dar, precum spuneam şi ieri, nu-s membru, aşa că nu mă bag unde nu-mi fierbe oala.

Dacă mai apar reacţii despre tîrg, am să vă dau de ştire.

17 gânduri despre &8222;Millennium la Final Frontier: cum fu (2)&8221;

  1. 1. Faine discursuri, faine planuri!
    2. Nu sunt membru PDL, dar asta nu inseamna ca nu-mi pot exprima opinia vizavi de „politica” lor! Prin analogie…

  2. Pingback: Final Frontier: Prin aburi şi noapte « Oliviu Craznic's gothic novel

  3. Pingback: Cititor SF » A doua lansare

  4. Pingback: Final Frontier (17): Impresii (2)

  5. Tare fain o fo tirgu’ aista! Si tare bine mi-o facu! Hai sa fie de bine singurei editurii din tara noast fara de care nimic n-ar fi cum trebuie si la care cu mindrie fara preget activez uite ase ca de-al dracu si sa moara dujmanii de necaz.

  6. Offtopic: Nu am mai urmarit de mult blogul, dar am si eu o intrebare. Exista ceva intentii de a traduce la Millenniumpress urmatoarele carti din seria DUNE (The Road To Dune, Hunters of Dune, Sandworms Of Dune)? Ce se mai aude cu revista? Vor mai fi numere? Multumesc!

  7. Pingback: Ecouri Final Frontier 2011 « Assassin CG

  8. Servus Horia,
    Am citit ca ai vrea ceva comments despre cum se vede dinspre noi, SRSFF. Ce să spun, ceaţă multă, nori de fum. Poate până luni, dacă mă lasă vremea frumoasă să stau în casă, ma voi îndura a scrie câte ceva. Astăzi doar mă odihnesc după o săptămână grea la birou. Deh, mi-ar place să fiu editor şi să vorbesc de pasiunea mea. Te invidiez din punctul acesta de vedere.
    Până una alta l-am scos pe Pîrligras în lume, dacă va face plăcere să-l vedeţi, treceţi pe la noi pe site. Doar vreo 850 de vizionări, ca să zic aşa 😉

    Eugen

  9. @Eugen: Astept cu interes maxim your take in privinta tirgului. Nu de alta, dar parteneriatul clamat nu s-a vazut decit prea putin spre deloc. Si e pacat, fiindca o organizatie precum se vrea a fi SRSFF-ul ar trebui sa se implice mai mult in astfel de actiuni.
    Felicitari pentru „agatarea” lui Vio. Macar aveti si voi parte de un boost in trafic 🙂

  10. Se pare că vreo 800 de vizitatori și-au retras vizionarea. Azi nu mai sînt decît 89. Sau asta era poanta de 1 aprilie? Subtilă! Noroc că ai pomenit-o, Eugen, că altfel n-o băgam de seamă.

  11. @michael ai 1-0 pentru perspicacitate! Cam tot comentul e de 1 aprilie. Credeam ca voi ştiţi de glumă :))

  12. @uglybadbear: o clipă chiar am crezut că interesează pe cineva părerea mea, dar mi-a trecut. Mi-am adus aminte că era 1 aprilie, şi mi-am revenit. Formidabilă gluma! Super! Ha, ha.

  13. @eugen: sa stii ca in clipa cu pricina chiar ai gindit lucid, sint foarte curios cum va reusi SRSFF sa prezinte tirgushorul drept un nou succes al societatii. iar daca iti plac glumele mele, iti mai recomand una, uite aici.

  14. Pingback: Final Frontier (17): Impresii (2) | Galileo Online

Lasă un răspuns

