China e de vînzare

…Mai exact, romanul multipremiat The City and the City şi Kraken, cel mai recent volum apărut ce poartă semnătura pleşuvului meu favorit, China Miéville. Ambele sînt ediţia trade B de la Pan. Le puteţi avea pentru 30 lei / bucată sau 50 lei perechea plus taxele poştale. Daţi-mi un semn pe adresa din pagina de contact si discutăm la obiect.

Le-am dat.

3 gânduri despre &8222;China e de vînzare&8221;

  1. Salutare, Horia.

    Apropo de carti cumparate: ati avut timp pentru expeditia versiunii hardcover din antologia steampunk? Ca ard de nerabdare sa o citesc.

    Toate bune,
    Catalin

  2. Nu-i bai, Horia, ca am ce citi. Dar stii cum sunt bibliofilii astia, harciogi. Sa le aiba ei pe toate, chiar daca le-ar trebui vreo 3 ani sa citeasca tot au strans.

    Apropo de carti fatoase, zilele trecute am citit The Taborin Scale al lui Shepard. Ok, insa nu la nivelul Scalehunter’s Beautiful Daughter, de pilda. Sau al lui Liar’s House. Ce era misto la carticica era faptul ca avea coperta interioara captusita cu o hartie cu model tactil de solzi (de sarpe sau Griule)🙂

Lasă un răspuns

