Reduceri de sezon: 20%!

Fiindcă a venit primăvara şi legumele au început să se ieftinească prin pieţe, ne-am gîndit că ar fi vremea să vă facem şi noi o ofertă de sezon. Cu cărţi, că n-avem legume. Aşadar, de azi şi pînă la 1 mai, toate cărţile de la Millennium Books vor fi mai ieftine cu 20% pentru cei ce comandă online, cu două condiţii: comanda trimisă la una dintre adresele din pagina de contact sau de aici să menţioneze că este vorba de „oferta de sezon” şi, în al doilea rînd, să fie o comandă pentru minim două titluri dintre cele anunţate ca fiind disponibile aici. V-aşteptăm!

7 gânduri despre &8222;Reduceri de sezon: 20%!&8221;

  1. Pingback: Despre literatură şi nu numai… « strada principală, nr 359

  2. Horia, acum vreo doua luni am castigat un exemplar din STEAMPUNK: A DOUA REVOLUŢIE. Acum intreb, au fost trimise cartile castigate, sau de acum? Nu de alta, dar am citit cateva recenzii si sunt si eu curios de povestioarele din aceasta antologie.

  3. Nu-i nimic, important e ca voi primi cartea. Oricum, mie-mi era frica de faptul ca ai trimis-o deja si nu am gasit eu avizul de la posta (de vreo luna ajung doar dupa ora 19:00 pe acasa…)

  4. @Flav- las-o mai moale cu munca 🙂 si pune mina si citeste; dar daca tot faci ore peste program(mai stiu eu pe cineva 😀 ) fa -ti un darab de bine si vino la tirg 25-29 mai.

  5. @Nicu- de la 1 mai termin aceste aproximativ doua luni, grotesc de grele, de munca si ma revansez fata de lectura ;).
    Chiar imi este ciuda ca-n tot acest timp nu am terminat decat 4 carti de citit, destul de putin fata de normal… Cat despre targ… chiar mi-ar placea sa ajung dar distanta intre mine si Bucuresti e destul de mare si mi-ar fi putin cam greu sa ajung, poate in viitor, cine stie? 🙂

Lasă un răspuns

