Carte frumoasă…

O întrebare pentru cititorii acestui blog, pe care am să o pun şi celor care frecventează Galileo Online: v-ar interesa să participaţi la un sondaj care să decidă cea mai arătoasă copertă de carte F&SF apărută în România în cursul anului trecut? Pe vremuri, amicii de la CititorSF organizau un astfel de sondaj, iar cîştigătorul se număra printre premianţii anuali ai blogului lor. Anul ăsta însă nu s-a arătat nici o intenţie de a relua votul în această privinţă…

Avem în desfăşurare procesul de votare pentru Premiile Galileo, care va decide (în urma votului abonaţilor revistei) cel mai bun volum şi cea mai bună proză scurtă publicate în anul precedent. Poate că n-ar strica să aflăm şi care a fost cea mai frumoasă carte (din punct de vedere estetic, nu în ce priveşte conţinutul, aşadar) în opinia cititorilor, să ştim cine a fost cel mai bun ilustrator / art director / designer din branşă…

Aştept părerile voastre şi în privinţa modalităţii de exprimare a opţiunilor: via e-mail sau printr-un sondaj online? În mai multe runde (stabilind întîi un număr de lucrări nominalizate, cum făceau şi cei de la CititorSF) sau prin sondaj simplu? Sau poate aveţi o altă sugestie?

Aştept părerile voastre în secţiunea de comentarii.

Later edit: Am aflat (via Vlad Puescu) despre închiderea celei din urmă fabrici de maşini de scris din lume, Godrej & Boyce (detalii aici). Am tradus primele cîteva cărţi din cariera mea la maşina de scris şi în facultate mi-am rotunjit veniturile dactilografiind lucrări de diplomă. Aşa că azi mă înclin şi îmi iau la rîndul meu rămas-bun de la unealta care mi-a sprijinit începuturile… R.I.P.

9 gânduri despre &8222;Carte frumoasă…&8221;

  1. Pai ne-am tot gindit noi, si ne-am uitat la casele mai mari cum fac ele premii si clasamente… Se pare ca eram singurii care organizau asa ceva fara a avea sansa ca macar unul dintre noi sa se regaseasca pe liste. Adica le faceam pentru altii. Las’ sa-si faca altii premii, ca sa aiba ce cistiga…
    Hiperbola, desigur.

  2. Bai , dai doamne iarta-ma dar tare sunt naspa, nu tine cu nimeni nici macar cu ai lor! Nexam promovare dara premii!Cica promavam sefeul de calitate, hai bre ma lasi!

  3. Eu cred ca in loc sa astepti sugestiile, chiar sa organizezi voturile. E pacat ca altii dau importanta acestui aspect, iar la noi lumea inca socoteste ca este doar un aspect minor care nu merita atentie.

  4. Anul acesta cea mai neinspirata coperta , eufemistic vorbind , si sper sa nu o mai intreaca vreo alta, este Urzeala Tronurilor .

Lasă un răspuns

