Pacheţel de vară (4): Trei cronici la preţ de două

Însumate, cele trei cărţi puse la bătaie în acest „pacheţel de vară” v-ar costa în librărie 105 lei. Este vorba de cele două volume apărute în seria Cronicile Companiei Negre de Glen Cook şi de volumul Cronici de la căpătul Pămîntului de Costi Gurgu.

Dacă sînteţi iuţi în tastatură şi le comandaţi la pachet azi sau mîine (27 şi 28 iunie), de aici sau la una din adresele de contact, le puteţi avea pentru numai 70 lei, adică veţi beneficia de o reducere de 33%. Taxele de expediere însumează 6 lei (în cazul expedierii ramburs prin Poşta Română). În cazul expedierii prin curier, veţi achita taxele obişnuite practicate de Fan Curier la expedierile cu ramburs (mai mari, atenţie!, decît cele practicate de Poşta Română). V-aşteptăm!

12 gânduri despre &8222;Pacheţel de vară (4): Trei cronici la preţ de două&8221;

  1. Si eu multumesc pentru colet, dar nu pentru rapiditate – am asteptat o luna – ci pentru cartile pe care le publicati si pentru Galileo 3. Sper sa o faceti mai des, nu doar de doua ori pe an, la marile targuri. Multumesc si numai bine.

  2. scuze pentru intirzieri si multumiri. galileo 3 si 4 o sa-ti ajunga la interval destul de scurt, barabas, dar separat🙂
    @catalin: anul asta am publicat 3 carti si in martie… si avem planuri pentru septembrie. asa ca… nu numai la tirguri, daca totul va merge bine.

  3. Sper in toamna sa fac o comanda, momentan am început Urzeala Tronurilor, si mai am ceva de citit (5500 pagini) sper la toamna sa comand cărțile lui John Scalzi.

    Păcat ca nu am prins „pachețelul de vara” potrivit😀. Si pana nu termin cu George R R Martin nu voi comanda altceva.

  4. Off topic:va rog sa-mi spuneti daca m-ati uitat cu pachetul de carti cistigat la concursul de pe blogul fansf (pachetul cu cele sase carti).Cu stima,Doru.

  5. @georgian: poti trimite, te rog, din nou comanda? n-am primit sau am sters-o din greseala.
    @doru: pachetul tau a plecat (vineri sau joi, nu mai stiu).

  6. In urma cu aproximativ 2 ani ati anuntat publicarea lui Jeff Carlson – „Plague Year” la Millennium. Mai exista vreo sansa sa fie publicata cartea sau ati renuntat la acesta idee? Multumesc.

Lasă un răspuns

