Re: reamintire, reduceri, recenzie

Poate a trecut neobservată oferta specială pe care v-am făcut-o zilele trecute? 25% reducere la toate titlurile Millennium aflate pe stoc, pînă la 31 iulie, da? Dacă n-aţi fost pe fază, aruncaţi un ochi aici. Merită!

Am publicat o primă recenzie pe Metatexte, noul meu blog-arhivă. Dan Simmons – The Terror, una dintre cărţile care m-au marcat în anii trecuţi. Am citit-o în mai puţin de o săptămînă, la Viena, în jurul Revelionului. Mi-amintesc cum în jurul meu forfoteau fetele, pregătindu-se pentru petrecerea de Anul Nou, şi mie nu-mi venea să mă dezlipesc de carte. Mi-am şi luat-o cu mine la Wöllersdorf, unde-am petrecut Revelionul, şi către dimineaţă, cînd lumea se moleşise, am citit vreo două capitole. E genul de carte care amplifică senzaţiile, ca un soi de drog. Ţin minte cum, ieşind din casă ca să vedem focurile de artificii de la miezul nopţii, nu-mi ieşea din minte scena descrisă în carte, aceea a masacrului din noaptea de Anul Nou, pe care o pomenesc şi în recenzie…

6 gânduri despre &8222;Re: reamintire, reduceri, recenzie&8221;

Lasă un răspuns

