Metatexte: noua mea jucărie

Pe Metatexte, o nouă recenzie; nu chiar nouă, de fapt… aceasta a apărut acum un an şi ceva în Galileo Online: e vorba de primul volum al prozei scurte a lui Poul Anderson, Call Me Joe, apărut acum doi ani la NESFA Press. A început să-mi placă joaca asta, de-a cronicarul de lecturi. Măcar o vreme de-acum încolo voi avea material, avînd în vedere că am citit anul acesta o sumă de cărţi, multe bune şi foarte bune.

Mă gîndesc să mai adaug o componentă blogului meu cel nou: interviurile cu autori pe care le-am realizat de-a lungul timpului. Să postez pe Metatexte ceva de genul un interviu pe săptămînă. Am şi din acestea destule, risipite la fel ca recenziile, şi e păcat să nu fie disponibile la un loc. Poate că unele dintre ele-s oarecum datate, dar conţin destulă informaţie care să merite să devină consultabilă.

Mi-ar face mare plăcere ca blogul să devină, în timp, o resursă bibliografică uşor consultabilă de către toţi cei interesaţi. Ce părere aveţi?

PS: Am şi o rugăminte. Dacă ceea ce scrieţi pe blogurile voastre are legătură cu conţinutul noului meu proiect, poate facem un schimb de linkuri? Please, help spread the word

4 gânduri despre &8222;Metatexte: noua mea jucărie&8221;

Lasă un răspuns

