Din nou despre Metatexte

Blogul meu cel nou a devenit mai mult decît o jucărie… Am decis să îl transform într-o arhivă online a scrierilor mele non-fictive. Prin urmare, alături de recenziile pe care le-am publicat de-a lungul vremii, o să găsiţi în viitor aici şi interviurile realizate cu diverşi autori, precum şi articolele pe care le-am publicat pe ici, pe colo, în măsura în care acestea îşi păstrează relevanţa. Cu timpul, voi adăuga poate şi proze? Nu ştiu, am să mai văd.

Pînă una-alta, azi aveţi o recenzie sumară a trilogiei Neanderthal Parallax de Robert J. Sawyer. Iar mîine, de-am să mă învrednicesc să-l revăd, un prim articol sau interviu. Enjoy!

PS: …Şi nu uitaţi, azi e ultima zi cînd mai puteţi profita de oferta „Pacheţel de vară 9”, despre care mai multe detalii găsiţi aici.

Lasă un răspuns

