Pacheţel de vară (10): 3 x Scalzi + o carte gratis + Interviu KJA

Încă o ofertă de vară pentru amatorii de cărţi de la Millennium: comandaţi de azi şi pînă duminică (inclusiv) cele trei volume ale lui John Scalzi din seria „Războiul bătrînilor” (Războiul bătrînilor, Brigăzile-fantomă şi Ultima colonie) şi primiţi gratuit unul dintre volumele seriei, plus un bonus constînd într-unul din următoarele volume, gratuit, la alegerea dumneavoastră: Jeff VanderMeer – Predator: Teroare în junglă, Norman Spinrad – Imagini la ora unsprezece, Nicola Griffith – Rîul liniştit, Jack Dann – James Dean, rebelul, Cory Doctorow – Un miliard de şanse, Ben Bova – Powersat. Totul la un preţ de numai 60 lei plus taxele de expediere (prin curier sau Poşta Română). Comenzile vor fi expediate de aici sau la una dintre adresele din pagina de contact.

Pe Metatexte am postat azi un prim interviu, cel cu Kevin J. Anderson, apărut în defuncta revistă Fiction.ro, chiar în primul număr. De-acum înainte veţi avea parte de cîte un interviu în fiecare săptămînă. Şi, cît de curînd, cîte-un articol mai vechi care continuă să-şi păstreze semnificaţia şi în prezent. By the way… cum vi se pare Metatexte?

7 gânduri despre &8222;Pacheţel de vară (10): 3 x Scalzi + o carte gratis + Interviu KJA&8221;

  1. dupa mine e o idee buna. In blogosfera sf-ului romanesc lipsea ceva de genul asta, nepoluat de alte topic-uri. eu i-as fi dat alt nume ceva mai sugestiv totusi.

    un mare thumbs up de la mine !😉

  2. Vroiam sa ma plang ca nu au sosit cartile comadate, dar acum 1 minut a sunat fan currierul😀
    Am ratat ocazia sa ocarasc pe cineva :p

  3. Apropo.. sunt stupefiat, comanda era de 60 lei, iar Fan Currierul m-a pus sa platesc 96 lei. Nu ti se pare enorma taxa de curier? +50% adaos doar taxe???? Eu am platit ca ma grabeam. dar te rog sa ma crezi ca am ramas masca cand mi-au cerut banii… Iar de la Bucuresti la Calarasi nu e asa de mult de mers…

  4. sorry… dar nu e vina mea. de-aia te si sunasem in prealabil, sa rezolvam printr-un transfer bancar macar partea de ramburs si sa mai scutim din cheltuiala..

  5. Sa stii ca m-am gândit ca nu ai sunat tu degeaba. Doar ca nu am realizat ca ar putea fi costuri ascunse la firma de curierat, mai ales ca am comandat de la alta editura 4 romane de Andrea Camilleri (erau in jur de 50 lei) iar la curier am dat 16 lei taxa de curierat. Numai ca era alta firma de curierat. Oricum ținând cont ca firma de curierat nu a fost in stare sa livreze pachetul… m-am dus eu sa il ridic pentru ca nu făceau livrări in zona unde eram eu din oraș decât după ora când ajungeam acasă (eram la munca in centrul municipiului), in plus nu mi-au comunicat prețul de livrare; dezamăgirea nu vine atât de la voi cât de la firma de curierat. Daca îmi cereau 100 lei (au fost aproape) ar fi atins pragul psihologic care m-ar fi făcut sa refuz ridicarea coletului.

    E si vina mea ca nu m-am ratzoit la ei.. dar m-am învățat minte.

Lasă un răspuns

