De 5 x Stephenson… de vînzare!

Am decis să-mi vînd colecţia Neal Stephenson. Ciclul Baroc (despre care am scris aici, chiar azi), plus Anathem, toate patru în format hardcover, apărute la William Morrow. În plus, pe lîngă cele patru volume, mă despart şi de trade paperback-ul Cryptonomicon (ediţia britanică de la Arrow). Pentru tot pachetul (însumînd undeva către 4500 pagini!), preţul e de 60 lei / hardcover + 35 lei / paperback, adică 275 lei. Expedierea se face pe cheltuiala cumpărătorului. Cărţile sînt ca noi. Şi-arată tare bine. Doar că nu mai am loc în bibliotecă. Dacă le vreţi, daţi un semn la adresa mea din pagina de contact.

In other news: o poză absolut delicioasă, cu frişcă, furată de la Jeff… care scrie despre culegerea de povestiri a lui Marian Coman, aici. Mergeţi de-o cumpăraţi! Iar acuma, poza… Tadaaaaaaaaaa!

Lasă un răspuns

