30%: ultima zi de reduceri la Millennium!

Astăzi e ultima zi cînd mai puteţi comanda orice titlu aflat pe stoc la Millennium cu o reducere de 30%. Dacă comanda voastră depăşeşte 75 lei (după aplicarea reducerii) veţi primi gratuit o carte din oferta noastră. Comenzile vor fi trimise de aici sau la una dintre adresele din pagina de contact.

5 gânduri despre &8222;30%: ultima zi de reduceri la Millennium!&8221;

  1. Bună seara, dar cu antologia horror cum rămâne? Mai vin zombii?🙂
    Că noi, participanţii la concurs, încă n-am primit niciun mail – aşa cum ni se promisese…

  2. Nici eu nu am primit Galileo 3. In curand sunt 6 luni de cand a aparut! As aprecia daca mi-ai spune macar care e motivul acestei intarzieri. S-au terminat revistele si urmeaza sa tiparesti numarul 3 din nou? Dureaza o saptamana, o luna, sase luni? Macar sa stim.
    Sa nu zici ca e de vina Posta Romana ca nu cred. La mine au ajuns mereu coletele prin posta si am primit de fiecare data instintarea in cutia postala.
    La inceputul lui iunie ai spus ca retrimiti toate revistele spre abonati. Timp de doua saptamani am fost aproape zilnic la Posta sa intreb daca nu a ajuns un colet pentru mine si tot degeaba.
    Apropo, prefata de la Galileo 2 se numeste „Despre profesionalism”!
    Nu e suficient sa faci o revista buna. Trebuie sa iti si respecti cititorii.

Lasă un răspuns

